CliniClowns Circus Boemtata Ik vind het echt een leuk en goed doel! Wij gaan zondag met Mitchell en Casey er naartoe. Ben benieuwd hoe Mitchell het vind. De cliniclowns kent hij vanuit het zh, maar of hij ze straks nog herkent.. Wie gaat er ook naar zo'n voorstelling?
Wij gaan niet zondag maar in juli in Deventer. Vorig jaar ook geweest, helemaal geweldig was het toen! Nu een nieuwe show, ben heel benieuwd! Veel plezier!
Oh dus jullie hebben het al eerder gezien? Is het echt een circus of meer een theatervoorstelling? Dit word de eerste keer voor Mitchell Jullie ook alvast veel plezier
Hoi, Nee dit is de eerste keer circus boemtata, de vorige show (die wel meerdere jaren heeft gedraaid was het zintuigenrijk: Kijk maar is naar onderstaande video van youtube (indruk te krijgen): http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&ved=0CEUQtwIwBA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dsx-XGpqxJaA&ei=BjjgT9PVDpPD8QPT0pmXDw&usg=AFQjCNGrouU5YJzGsjF9YLcD071sXZsUxg Het zintuigenrijk was meer een doorlopende show. Verschillende tenten ging je af met steeds weer nieuwe liedjes. Echt heel erg leuk! Hoe circus boemtata gaat, ik ben heel erg benieuwd. Heb je al de liedjes in huis? (cd per post ontvangen als het goed is) Jij ook veel plezier, onze dochter vind het helemaal geweldig en kent al de liedjes al uit haar hoofd hihi. (ook van de vorige show)
Ja ik heb 2 weken geleden de cd gekregen. Ik ga hem deze week als Mitch het wil.. Opzetten. Zodat hij het misschien herkent. Oh dat van tent naar tent weet ik niet of Mitch dat wel wat vind. Ik zal eens kijken naar de filmpjes..
het is 1 tent hoor, maar (vorig jaar dus) elk onderdeel is in een andere gedeelte van de grote tent, snap je me nog hihi. Als je het filmpje ziet snap je het denk ik wel. Weet niet hoe het dit jaar gaat!
Ja ik zag het Hoe oud is jou dochtertje? Kreeg jij de uitnodiging via een revalidatiecentrum? Ben benieuwd hoe het zondag is. Wel jammer dat het een onhandige tijd is.. Hij slaapt meestal smiddags nog en nu kan hij misschien wel even in de auto slapen, hopelijk houd hij het vol
Mijn dochter is 4 en heeft autisme en nog een ontwikkelingsachterstand, ik kreeg vorig jaar de oproep via het medisch kinderdagverblijf. Hoe laat ga je, ik ga om half 4 (in het weekend). En anders slaapt Mitchell na de show hihi (echt vermoeid zijn ze na de theatertour! , mijn meisje ook) Veel plezier, voor ons is het waarschijnlijk de laatste keer, mijn dochter gaat naar cluster 4 school en dan kan ze niet meer gaan. Extra genieten gaan we dus! Groetjes
Oh tot wanneer mogen ze dan gaan? Ja de show is van 16:00tot 18:15u Zal zijn hele ritme door de war zijn hihi. Wij hebben de uitnodiging gekregen van de peutergroep van het revalidatiecentrum. Daar gaat hij een paar keer per week naar toe. Jullie ook veel plezier voor de laatste keer!
Omdat mijn dochter dadelijk niet meer op het mkv zit. Lastig uit te leggen, maar alleen met "autisme" mag je niet naar de show. Circus Boemtata wordt georganiseerd voor kinderen met een verstandelijke en/of meervoudige beperking in de leeftijd tot en met 18 jaar. Er was sprake van een ontwikkelingsachterstand / verstandelijke beperking, maar dat is nu door haar diagnose van autisme terug gedraaid. (heel fijn!, daarom kan ze nu ook naar een cluster 4 (gedragsproblematiek) school. Hoop dat je het nog snapt. Groetjes
Oh oke. Dus nu ze de "stempel" autisme heeft mag ze niet meer.. Das ook wel jammer zeg. Bij Mitch weten we nog niet wat hij allemaal heeft, verstandelijke beperking is nog niet bekend, hij is nog jong. Maar lichamelijk wel. Hij loopt met zijn motorische ontwikkeling een flinke tijd achter.
Eerst had ze een verstandelijke beperking en een vermoeden van autisme. Nu is er een nieuwe diagnose gesteld "alleen" autisme. Geen verstandelijke beperking meer. Daarom dus geen meerdere hendicaps meer. (ze heeft ook nog epilepsie, maar of ze dat als handicap zien?) Jij ook veel sterkte met je zoontje, het is allemaal wat wat we met onze bijzondere kindjes meemaken. Ik ben erg blij dat mijn dochter straks naar school gaat! Groetjes,
Vraagje: hebben ze bij jou dochter epilepsie gesteld dmv een eeg? Hier si bij elke eeg niks te zien en toch zeggen ze dat hij epilepsie heeft. Lastig zonder echt bewijs. Behalve de aanvallen die hij heeft. Maar omdat er op een eeg niks te zien is kunnen ze er nog niks voor geven. De arts zegt dat een eeg een moment opname is en vaak bij jonge kids epilepsie klinisch gesteld word. Ja we hebben af en toe een hoop te stellen met onze kids, maar daardoor houd ik niet minder van hem. Hij is echt mijn trots Gaat ze naar een sbo of mytylschool?
Bij onze dochter is het door een EEG idd vastgesteld, eerst als baby status epileptica gehad (100 aanvalletjes per dag) daarna 2 jaar weg geweest (zonder medicatie) en vorig jaar ineens weer een hele grote aanval. Medicatie weer gestart en 9 maanden later weer een grote aanval. Nu is het weer rustig.... maar wel met medicatie. Voor het tweede jaar is het geen epilepsie maar neonatale convulsie. Komt idd vaak voor. Maar doordat onze dochter ineens weer een grote aanval had is het nu (ze was toen 3) wel epilepsie. Over school, ze gaat naar speciaal onderwijs (dus geen sbo) cluster 4. Het is echt lastig om epilepsie te zien op een eeg. Vooral als hij medicatie slikt om het te onderdrukken. Onze dochter heeft laatst ook nog een 24 uurs eeg gehad en daar was ook niets op te zien (medicatie onderdrukken de aanvalletjes). Loop je met Mitchell bij een universitair ziekenhuis? Heeft hij er veel last van? Groetjes