Je verkouden/ziek bent? Bij ons (de maart mama's) lopen er een paar te snotteren of zijn echt grieperig terwijl we op ons end lopen. Nu zeiden er een paar dat je dan niet bevalt.. is dit waar?
Vroeg ik me ook af (aangezien ik zelf ook een van die zieken ben ) maar ik las bij Maisy dat zij ook de griep oid had en dat ze daar tijdens de bevalling niets van merkte. Dus zou het dan niet altijd opgaan?
ik was snotverkouden met 39 weken en maakte me enrome zorgen dat ik nooit kon puffen en gene adem zou hebben. ben die dag toch bevallen en wonderbaarlijk genoeg was mijn neus ineens open en had ik geen last van de verkoudheid
bij ons loopt een vrouw op school kraamverzorgende, en die zegt steeds als je,je verkouden bent, en niet lkkr. dan kan het kind snel komen.. ik weet niet wat ik er van moet zeggen,, maar ik hoop het uit duizende hihih
weer wat geleerd Wel balen, had gehoopt dat je echt niet zou bevallen als je ziek bent. Lijkt me heel zwaar om met zware griep of verkoudheid te moeten bevallen