Ik ben vandaag 7 dpo (ik weet het heeeel erg vroeg getest, maar even voor mijn eigen mindset met kerstdiner). Wat moet ik hiervan maken? Stond er binnen 5 minuten, maar lijkt me smal en net alsof het kleurstof niet goed is doorgelopen.
Ik meen wat te zien maar durf het echt niet met zekerheid te zeggen. Niks meer drinken en morgenochtend nog eens. Welterusten. (Ik hoop dat er nog wat van slapen komt!) Op die tweede zie ik echt niks trouwens. De bovenste een soort schaduw als ik heel erg inzoom en echt mijn best doe om er wat van te maken.
Ik zie ook een licht streepje hoor!! Zo zag mijne eruit op 9dpo. Inderdaad morgenochtend ff testje doen.
Ik zie duidelijk een lichte streep, los van dat de vloeistof nog aan het doorlopen is. Dus zwanger. Voorzichtig gefeliciteerd, maar nog vaak dat vrouwen dan gewoon ongesteld worden omdat de zwangerschap vroegtijdig wordt afgebroken. Hopelijk blijft het bij jou goed gaan en test je rond nod een mooie knalstreep!
Ik zou nog eens testen met ochtend urine. Ik zie wel een streepje maar het is nog erg vroeg. . duimen draaien voor je
op de eerste zie ik wat op de tweede niet hoe zag hij er opgedroogd uit? test je deze ochtend nog eens?
Ik zie m ook hor ik heb zelf deze zwangerschap ook zo vroeg getest en had een vergelijkbaar streepje. Vandaag nog een keer testen?
Ik lijk ook wat te zien.. maar idd nog wel erg vroeg. Kan in elk geval geen kwaad om geen drankje e.d. te nemen.
Ik zie op de 1e foto een licht streepje. Spannend hoor! Ikzelf zou 7dpo niet echt betrouwbaar vinden dus zou over een paar dagen opnieuw testen.
Zou het kunnen dat je ei iets vroeger was en je nu verder bent dan 7dpo? Want ik lijk ook wel iets te zien, maar lijkt me zo vroeg? Hoop met je mee op snel een duidelijke streep!
Vanmorgen nog eens getest, maar ik zie niks. Had ik ook wel een beetje verwacht, gezien het streepje van gister er maar raar uit zag en ik pas 7 dpo was. Werd al een beetje benauwd, oh nee een tweeling haha! Zit wel in de familie
7dpo is inderdaad echt nog te vroeg. Het weekend nog is testen. Maar drink gewoon lekker 1 of 2 wijntjes. Als je zwanger zou zijn dan maakt dat nu nog niet uit hoor. Je hoeft nu echt nog niet alles te laten Fijne kerstdag!
Ik drink gelukkig nooit, maar ik weet dat mijn ouders vis als voorgerecht hebben vanavond Dat ga ik in ieder geval niet laten liggen
Ja het is nog wel vroeg dus kan alle kanten nog opgaan. Ja gerookte zalm wel als het van de visboer komt toch en hollandse garnalen mag ook niet.
zelfs gerookte vis (ook makreel vallen hieronder) worden vaak net als in de winkel voorverpakt. dus zo vers is helaas niet met zekerheid te zeggen...
Vissoep, makreel en garnalen volgens mij. Mag je dit ook niet ook al weet je nog niet of je zwanger bent en of de innesteling al heeft plaatsgevonden?