Zeurende pijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ano1, 1 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano1

ano1 Niet meer actief

Goeden avond ,

Ben momenteel 29 weken zwanger en merk nu sinds enkele weken dat ik af en toe korte momenten van zeurderige buikpijn heb beetje menstruatie gevoel,
    Nu ben ik de laatste dagen vrij druk met werken ( ouderen zorg ) en thuis druk geweest met schoonmaken , merk nu ongeveer 2 dagen dat de zeurderige buikpijn wat vaker komt en langer aanhoud , ook heb ik op het moment van die buik pijn kleine steekjes in me lies of even velle steken precies in het midden ter hoogte van het schaambot ,

Wat zou dit kunnen zijn ?

Alvast bedankt !

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

de zeurderige buikpijn is soms een teken dat je te druk bent. Het lichaam geeft op zo'n manier aan dat je het wat rustiger aan moet doen. Probeer hier naar te luisteren en echt je rustmomenten te pakken. Soms kan deze pijn ook veroorzaakt worden door een blaasontsteking, dus het is wel aan te raden je urine te laten testen bij de huisarts. Wordt de pijn erger of blijft het aanhouden, zou ik je adviseren contact op te nemen met je eigen verloskundige of gynaecoloog. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina