Hij is echt leuk, en niet zo heel moeilijk. Ik heb hem al uitgespeeld http://neutralxe.net/esc/xmas_esc2_play.html
hellup..word hier echt gek van maar moet het spelen hahaha niet verder lezen als je niet alles wilt weten! ik heb het bed omhoog de lamp erin en aan en nu?
Ik heb de oranje gloeilamp in het oranje lampje bij het bed gedaan... en die is aan.. Het kopje heb ik gevuld met water... en verder kom ik niet.. Ik kan geen hamer vinden... krijg het bed niet omhoog... Ik heb verder nog wel een knop van de kraan gevonden, zo kon ik het kopje vullen die ik ook vond... en ik heb nog een stekker van een pc ofzo... en 3 kerstdingetjes Wat moet ik nu doen?
Ik heb de stekker in het nachtkastje gedaan maar het bed gaat niet omhoog? Gaat hij dan vanzelf of moet je nog iets aanklikken. Laat maar ik heb het al gevonden.
Ik zie geen stopcontact naast het bed... Wel een vierkant gat in het nachtkastje en onder het schilderij een gleufje met daarnaast 3 stipjes.. maar daar past ie niet...
Oke... bed is omhoog... Ik zie een scheur in de vloer... daar moest ik met een hamer op slaan? Maar geeeeeen idee waar die hamer ligt en hoe ik eraan kom... En ik kan van de kerstdingetjes het kerstmannetje niet meer vinden... zucht...
Ik denk dat de hamer in een kastje zit die op slot is maar die krijg ik natuurlijk niet open. Ik weet ook niet wat ik met key.swf moet doen