ja en dan ben je al een beetje geirriteerd en als zo'n opmerking komt dan kan het stoom zowat uit je oren komen.
ja snap zulke opmerkingen dus ook niet. alsof kinderen 24/7 lief zijn. nou noway. en vind t zoiezo raar dat ouders zulke reacties geven want die weten als geen ander dat een kind soms gewoon flink vervelend kunnen zijn. achja, ene oor in, andere oor uit
het is wel handig dat die van mij een stereo functie hebben als eentje lastig is worden ze het alle drie tegelijkertijd ik vind dat ze dat wel goed doen. tenminste niet de hele dag door
Ik vind de vraag of het gepland is niet kunnen. Bij ons heeft het echt wel een poosje geduurd, als ze het dan aan mij gevraagd hadden wask echt boos geweest. Gelukkig is het niet voorgekomen. Raar dat sommigen dat 'gewoon' durven vragen...!
Ik heb de vraag 1x gehad van een collega. Ik zie haar ook echt als iemand die uit een achtergestelde situatie komt. Haar familie is ook niet echt om naar huis te schrijven. Zij heeft trouwens ook niet veel bijgeleerd, maar goed...Kortom: Ik had van haar niet beter verwacht. Tegen deze collega heb ik ook gezegd dat ik niet onbedoeld zwanger word en dat het een bewuste beslissing was om voor een tweede te gaan. En het is gelukt, het is ons gegund. Het was dus voor zover je het kan plannen, wel gepland. Ik houd er meer op dat het een bewuste keuze was om voor een tweede te gaan. De andere mensen in mijn omgeving hebben zich het nooit afgevraagd. Eerder vroegen ze zich af wanneer we het nieuws weer zouden delen
Ja inderdaad, heb ook zulke reacties gehad. Een collega zei: daar gaat je carriere! Ik zei: welke carriere, ik werk hier als ambtenaar bij de gemeente, als ik een carriere had gewild dan zat ik hier niet. Men denkt er niet aan dat niet eidereen zonodig een carriere moet of dat het ook op latere leeftijd nog kan als je dat wilt.