gelijk begint mijn buik te groeien. Ik ben nu ruim 5 weken zwanger. Ik heb bijna 5 jaar een mirena spiraaltje gehad en sins kort is deze eruit ben nu zoals ze dat noemen 5 weken zwanger. Ik wist het gelijk al voelde het aan alles. Ruim voordat ik ongesteld zou worden heb ik mezelf getest en dit was positief echt heel snel allemaal. Maar mijn buik is al gigantisch. wie herkent dit Volgens de boeken duurt het bij een eerst kindje wat langer voor je dikker wordt maar bij mij is het gelijk al. Tevens ben ik na een maand rust voor mijn lijf gelijk zwanger geworden erg snel maar wel heel gaaf. Ik heb zelf altijd gezegt als ik zwanger raak dan gebeurt het heel snel en het worden er 2 maar ja dat eerste is gebeurt maar bij dat 2de zou ik toch wel even slikken wie kent dat gevoel. Succes allemaal liefs marja
Hoi, Wij zijn volgens mij evenlang zwanger ,en ik heb ook t gevoel dat mn buik al groeit, maar het is onze 4 e zwangerschap ( derde kindje, in 2004 is het mis gegaan) Ik denk dat je er gewoon van moet genieten want ook al lijken 9 maanden lang; het is zo om! Succes, Liefs Jose
hoi allemaal leuke reacties allemaal succes iedereen met zijn zwangerschap of het proberen zwanger te worden liefs marja
ik herken het helemaal had ik toen ook ben ook mamma van een tweeling 2 gezonde jongens... en ja als het bevestigd word bij de verloskundige dan slik je wel effe...maar het is ook zooo leuk zwaar maar leuk.. wens je heel veel succes liefs brit