is het zo of niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sofaan, 3 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    Heeft er iemand wel eens een echo gehad waarin bleek dat het een jongen of een meisje was en bij de geboorte helemaal dus niet klopte?

Ik heb namelijk gehoord dat er een meisje zwanger was die dacht dat het een meisje was dat bleek uit de echo, ze had haar babykamer helemaal roze gemaakt en bij de geboorte was het gewoon een jongen :confused:
    lijkt me wel een hele verassing

groetjes sofaan

2. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Dat komt inderdaad voor.

3. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ja heb ik ook wel is gehoord.
    Ik weet het nu ook maar zal dus echt niet de kamer in de kleuren van het geslacht verven.

4. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Mijn nicht heeft het gehad.
    De roze jurkjes hingen al in de kast.

"Het word zeker weten een meisje"

Er kwam een baby met een piemeltje uit.... :)

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    mijn collega heeft dat gehad, er werd verteld dat het een jongetje was, maar mijn collega heeft altijd het gevoel gehad dat het een meid was, en inderdaad, het was echt een meid en ze was ook zo slim geweest om ook 2 namen te verzinnen en een neutrale kamer en kleding te nemen hihihi

6. sim

sim Niet meer actief

dat zou wat zijn zeg! haha, dan is het pas een echte verrassing hihi

7. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    KimJonas van dit forum dacht dat ze een meisje zou krijgen, maar de gyn had het niet goed gezien, het werd een jongen.

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Het gebeurt vaker dan je denkt.

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    lijkt me dan dat je vantevoren geen duidelijke echo hebt gehad.

Als je bijvoorbeeld het piemeltje voluit in beeld hebt en de balletjes ook, lijkt me dan erg raar als ie opeens een meiske word ;)
    Of andersom natuurlijk :p

10. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Komt inderdaad voor ja, maar bij ons met de 20 weken echo is er heel goed naar gekeken en met de pretecho ook weer goed en het word echt duidelijk een meid hoor!
    Dus kan niet mis gaan.

Als men zegt van: De echoscopist heeft er niet goed na gekeken vind ik het niet zo,n goede echoscopist.

Die van ons vroeg als we het willen weten wat het werd en gelijk toen we ja zeiden, zei hij ik had het al gezien en volgens mij is het een meisje en toen hebben we even heel goed gekeken als het inderdaad een meid werd.

11. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    nou ze zijden ook bij mij een meisje maar je weet maar nooit die vrouw wist het 99% zeker zij ze.
    maar straks is het wel een jongen,nou ja maakt niet uit als het maar gezond en wel naar buiten komt
    groetjes sofaan

12. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Nou wij doen wel het behang in bepaalde tinten wat ik voor een jongen zielig zou vinden.. ;) ook de eerste roze kleertjes liggen al klaar... voor de rest veel naturel kleuren.. maar de kamer zelf en de kinderwagen etc... is voor beide geschikt!

Maar ik heb voor 99% zelf ook het gevoel dat het een meisje wordt.. vanaf het begin al... en met de 20 weken echo zagen ze toch echt 2 schaamlipjes..

13. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    ik werk op een kdv en ik heb het in de tijd dat ik er werk zeker al 3 keer gehoord (werk er 5 jaar). Dus ja....wat is veel

14. minke

minke Actief lid

Ja, dat komt zeker voor!

Toen wij de 20 weken echo kregen, werd er gezegd dat het hoogstwaarschijnlijk een meisje was. Zeker weten doen ze het natuurlijk nooit, maar zei die man: ik kan hier toch duidelijk aan zien dat het een meisje is.

Niet dus! De dag dat Jibbe Jens is geboren kreeg ik weer een echo. Deze gyn. dacht dat het een jongetje zou worden... En ja hoor, we kregen een prachtige zoon :D !

Gelukkig hadden we de meeste dingen wel heel neutraal gehouden, alleen de roze pakjes, schoentjes en pyamaatjes heb ik maar snel naar zolder gebracht :)

Minke

15. imke

imke Actief lid

26 sep 2006
    187
    0
    0
    Verpleegkundige
    Uden
    Ik hoorde van de gyneacoloog dat je vaker een vals positieve jongen hebt dan meisje. Dat wil zeggen dat een meisje makkelijker voor een jongen aangezien wordt dan andersom. dit komt omdat de navelstreng soms tussen de schaamlippen ligt en verward kan worden voor een piemeltje haha!Maar andersom komt natuurlijk ook voor!

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Haha, blijft spannend he.........
    Ik heb zelf het piemeltje gezien en ben er zelf nu ook van overtuigd dat het een knulletje word.......
    Maar mocht het toch een meisje zijn, dan zijn we net zo blij hoor :)
    En gelukkig zijn jongenskleertjes iets makkelijker door een meisje te dragen, dus dat komt ook wel goed.

Maar toch lijkt het me wel raar hoor....ik praat al tegen hem met zzijn naam en zo en ik denk dat ik me als hij toch een zij blijkt te zijn wel een paar keer zal verspreken, :) :)

17. Niet meer actief

Mijn zusje Marion had eigenlijk Michel moeten zijn. De huisarts was vergeten er een piemeltje aan te plakken. :)

18. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ik heb toch heel duidelijk gezien dat het een jongetjes is, zie album... tot 2 keer toe, maar toch bekruipt mij ook af en toe zoiets van, als ik naar al die jongenskleertjes kijk dat ik inmiddels heb gekregen, STEL dat het toch weer een meid is, maar ik denk dat dat meer te maken heeft met het feit dat ik gewoon al 4 meiden heb en het voor mij ongelofelijk bijna is dat ik nu een zoon krijg!

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    het komt vast en zeker voor, maar dan lijkt mij dat de echo niet echt duidelijk is geweest.

bij de 20 weken echo (was een stagiaire bij) en die zeiden allebei een meisje vol overtuiging, nou ik zelf zag natuurlijk niks, dus ik dacht niks kopen want het zou een jongen kunnen zijn.

bij de pretecho van de week, had die vrouw nog nergens gekeken alleen het hartje gehoord en toen zei ze al een meisje. en toen ging ze kijken en idd een meisje en dat zagen wij zelf ook duidelijk. nu heb ik het van 3 mensen met kennis gehoord, dan geloof ik het ook wel.

Deel Deze Pagina