Zit net al mn dochters foto's te bekijken en wat is ze veranderd zeg! Ze is nu 14 maanden oud. Zijn jullie kindjes ook zo veranderd of kan je zeggen dat ze altijd hetzelfde gezichtje hebben gehouden. Wat een verschil he 😂
Mijn zoontje lijkt nog wel wat op zijn baby foto's. Maar misschien komt dat omdat hij nu nog bijna net zo kaal is als dat hij uit het ei kwam. . Mijn dochter is wel ontzettend veranderd toen het eerste jaar. Wat heeft jou dochter trouwens prachtige ogen!
Dank jullie wel Humava en strandbal😁 Mijn dochter is ook een tijdje een stuk kaler geweest en was best mollig hahaha. Leuk hoor strandbal die foto's.😊
Leuk om zo te bekijken met de foto's Ik zie bij mijn zoontje verschil maar ook nog wel dezelfde trekjes. Paar dagen oud:
Grappig, vandaag heb ik ook de baby foto's terug gekeken, en ik vond juist dat ze nog veel dezelfde trekjes heeft en dezelfde uitdrukking.
Wij hebben zo'n 12 maanden-fotolijst en ze leken al snel niet meer op hoe ze eruit zagen toen ze pasgeboren waren. Vanaf een maand of 4 begonnen ze te lijken op de dreumes van 1 jaar zeg maar
Ja bizar hoe snel ze kunnen veranderen he? Mijn nichtje haal ik er nog steeds uit vanaf dat ze baby was. Grappig dat dit per kindje verschilt hihihi!
Ik heb helaas op deze laptop compleet niks van baby foto's van de 2. Maar ze zijn eigenlijk niks veranderd. Ze zijn groter geworden maar je haalt ze er nog steeds precies uit.