Hallo allemaal, Het is nu weer begonnen,maar nu veel heftiger dan vorige week,zal het nu toch zo ver zijn? Het begon gisteren avond met een giga mega pijn die ik niet kon opvangen in mijn rug en buik,kon niet meer doen,staan niet,zitten niet.Zelfs mijn man die schrok van me,werd helemaal wit en was bijna flauw gevallen van de pijn.toen kwamen er flinken ween om de 30min,de hele nacht door en nu loopt het af tot rond de 13 min,altijd heel erg heftig,wat is dat pijnlijk. Mag alleen nog niet komen in het ziekehuis omdat het nog te kort is,ik moet in bad,misschien verlicht dan de pijn zeggen ze,nou dat ga ik nu dan proberen! Een ding is zeker,als het begonnen is dit hou ik niet lang vol meer,mijn eerste bevalling was totaal niet pijnlijk,tot het laatste goed vol te houden,maar dit!! lieve help. Zou het begonnen zijn? gr rosanna
klinkt goed dit hoor. idd lekekr in bad als het echt begonnen is worden ze dan wel hefitger maar je kunt ze beter opvangen in je bad (is mijn ervaring tenminste)
Nou ik kom er net uit,en de ween blijven om de 10 min,en ze blijven zo pijnlijk. maar ik vang ze niet goed op in bad vandaar dat ik er uit ben gegaan,heel gek maar als ik loop voel ik ze iets minder. Hier word ik gek van! help
Als ze niet afnemen in bad is het het echte werk!!! Lekker rondlopen of kruipen. Ik vond het lekker om voorover over een stoel te hangen. of als een beer die zich verveeld naar voren te kruipen en weer naar achteren ( ziet er niet uit maar voelde goed) Sterkte! nog een paar uurtjes en dan heb je zeer waarscjhijnlijk je hummel in je armen.
wat moet ik nou doen, ze komen nu tussen de 5 a 10 min. een paar keer achter elkaar om de 5 min en daarna weer een paar keer om de 10min en daarna weer om de 5 min,en zo gaat het maar door.ze zijn heel heftig,hou ze haast niet.bah. Wanneer moet ik pas het ziekenhuis bellen om er heen te gaan,als het de 5 min aanhoud en geen 10min meer?
Heb je VK al gebeld? Ik kon ze ook niet opvangen onder de douche, lekker heen en weer lopen en ik ging als er een wee kwam op de tafel hangen om ze weg te zuchten. Als je rug weeen hebt is het misschien fijn als je man/vriend over je rug wrijft, dat von dik tenminste wel. Heel veel sterkte, over een paar uurtje heb je misschien wel je kleintje in je armen. Liefs Veertje
Hallo allemaal, kan jullie vertellen,dat ik gisteren om 17.58 ben bevallen van een prachtige dochter Chiara,3200gr en 49 cm lang. De bevalling ging alleen heel heftig (anders dan de 1ste bevalling,die was haast pijnloos). Deze ween waren heeeel erg heftig en niet te houden,al van af het begin niet,maar vorlgens de gyn waren ze nog niet sterk genoeg,en moest toen op mijn zij de ween opvangen,nou kan je vertellen een drama,haleluja wat een pijn,maar het heeft wel geholpen want 30min op mijn zei en sprong van 8cm naar 10 cm. en heb maar 6min moeten persen. Ze is een plaatje. ik was ook heel verrast want om 21.00 uur was ik al thuis,met baby. nogmaals bedankt voor al deze reacties. groetjes