9 weken zwanger maar symptonen zijn verdwenen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 23Laura23, 10 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 23Laura23

23Laura23 Nieuw lid

10 mrt 2013
    3
    0
    0
    Helpende zorg en welzijn
    Gorssel
    Onverwachts zwanger geworden op 23jarige leeftijd Met 5 weken en 5 dagen kwam ik erachter dat ik zwanger was toen direct naar de verloskundige verwezrn ivm medicijn gebruik en er was nog allemaal maar een zwangerschapsring te zien.Nu inmiddels 9 weken en 4 dagen. Met week 7 begonnen mijn symptonen al te verdwijnen. Ik las hier op de site dat je je daar niet zo druk om moet maken en dat deweek erna misschien wel weer anders is. Inmiddels ben ik 2 weken verder en heb nergens meer last van. Geen last meer van gevoelige borsten, misselijk ben ik nog geen 1 keer geweest in mijn zwangerschap. Wel ben ik sneller moe en lig ik vrij vroeg al te slapen. Ook heb ik elke dag wel eventjes last van een menstruatie actie pijn wat ong 2 min aan houd en daarna verdwijnt. 18 maart krijg ik mijn 2 echo maar maak mij grote zorgen. Dit is de eerste keer dat ik zwanger ben en helaas is mijn moeder op jonge leeftijd al overleden dus heb ik eigenlijk niemand waar ik terecht kan met vragen of over dingen wat ik voel in mijn lichaam :(.

2. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap! En wat jammer dat je dit niet met je moeder kan delen.

Maar op het forum zitten een hoop dames die al je vragen kunnen beantwoorden.

Ik had de eerste weken ook bijna geen klachten, bij mij is het bij pijnlijke borsten gebleven en wat obstipatie. Mijn collega is ook zwanger en die heeft de eerste 16-20 weken met haar hoofd in de toiletpot geleefd. Wat was zij jaloers :D:D:D.

Als je echt ongerust bent moet je gewoon je VK bellen en vertellen waarom je je ongerust maakt, misschien mag je al eerder voor je echo. Je kan het altijd proberen....

3. MSC

MSC Actief lid

27 aug 2011
    109
    0
    0
    Kleding verkoop, in mijn vrijetijd:fotografie, wan
    In mooi Drenthe
    Gefeliciteerd met je zwangerschap,

Ik herken je gevoel wel
    Ik ben nu 11 weken zwanger en het enige symptoom wat ik al sinds het begin heb is extreme vermoeidheid..
    Mijn ongerustheid is er nog steeds, maar Mijn Gynaecoloog zegt dat zolang ik nog moe ben, geen extreme krampen of bloedverlies heb ik me eigenlijk weinig zorgen hoef te maken en alleen moet proberen te genieten.
    27 februari de laatste echo gehad en die was helemaal goed en mooi op schema nu weer wachten tot 25 maart....en mijn ongerustheid neemt weer toe.
    in mijn achterhoofd weet ik dat het goed zit en blijf wachten tot de 25ste, maar als jij het niet vertrouwd zal ik gewoon bellen als ik jou was.

suc6 en probeer toch een beetje te genieten...stress is ook niet goed.

Groetjes
    Maris

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het hebben van veel of weinig (of geen) symptomen zegt hoegenaamd niets over het verloop van je zwangerschap.... ik ben inmiddels drie keer zwanger geweest en heb vooral veel last gehad van de vermoeidheid in de eerste weken en wat ongipijn.... en dat was het dan ook.
    Dus hoe moeilijk het ook is... heb vertrouwen in je lijf!

Killy88 vindt dit leuk.
  5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Symptomen zeggen.helemaal niks over het wel.of niet goed blijven gaan van een zw.schap

6. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ik ben nu bijna 9 weken en ook echt nergens last van. Bij mijn jongens ook weinig klachten gehad, toch gewoon proberen te genieten!

7. MarthaW

MarthaW Nieuw lid

12 mrt 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, ik ben ook nieuw hier. Ik ben na een hele nare jeugd en ongeveer 20 jaar geleden verteld geworden dat wij n hele kleine kans had op n zwangerschap inmiddels door n 2e icsi behandeling nu 5w5d zwanger. Eerst had ik ook gruwelijk veel last van m'n borsten. Dit is helaas weg bij mij, het enige wat ik nu heb is erg last van vermoeidheid. Ik ben super onzeker, moet vrijdag naar de fertilitatie-arts maar ondanks dat ik echt probeer te genieten is m'n angst nu die het wint :(

8. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Geen zorgen maken meid.
    Ik had met 9 weken ook opeens een stuk minder klachten.
    Kon van de 6e week tot 8,5 week de deur niet uit zo ziek dat ik was en met 9 weken ging ik zonder gedoe en misselijkheid vrolijk shoppen bij de prenatal.
    En het is sindsdien ook alleen maar beter gegaan.
    Ik zat aan de primperan tegen de misselijkheid en nu gebruik ik niks meer (maar ben bijna 15 weken nu)
    Maar echt,geen zorgen.
    Er zijn er genoeg die helemaal nergens last van hebben in de zwangerschap.
    Je bent gewoon een van de gelukkige die goed de zwangerschap door komt!
    En uiteraard gefeliciteerd met je zwangerschap!

9. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ondanks de misselijkheid had ik met die termijn ook eigenlijk geen symptomen meer. De vermoeidheid verdween en mijn borsten werden minder gevoelig. Ik heb me toen ook flink zorgen gemaakt, en droomde steeds over een 10 weken echo waar niets meer op te zien was.

Gelukkig waren mijn zorgen nergens voor nodig, en was er een prachtig, levendig kindje te zien. Ik hoop dat het voor jou precies zo mag gaan!

Wat vervelend trouwens dat je het niet met je moeder kunt delen.. Wat een gemis moet dat zijn!

10. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Bij mijn vorige zwangerschap was ik hartstikke misselijk, maar rond de 9 weken was het al zo goed als weg. Een paar weken later weer een paar daagjes misselijk geweest. Kwaaltjes komen en gaan.

Deze zwangerschap ben ik 2 dagen misselijk geweest, dacht echt dat het weer begonnen was. Gelukkig is het niet door gaan zetten. En verder niet meer misselijk geweest. Toch een kloppend hartje! Kwaaltjes zeggen gelukkig helemaal niks.

11. 23Laura23

23Laura23 Nieuw lid

10 mrt 2013
    3
    0
    0
    Helpende zorg en welzijn
    Gorssel
    Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reactie's.. Ik probeer mij zo min mogelijk druk te maken en maar te genieten van de zwangerschap. Gelukkig nog maar 4 nachtjes slapen en dan eindelijk mijn echo en weet ik of alles goed is.
    Het is zeker moeilijk voor mij ook over een paar dagen is de sterfdag van mijn moeder dus ik heb een dubbel gevoel.. Ik mis haar enorm, iemand die mij advies geeft of verteld wat ik voel omdat ze het zelf ook heeft meegemaakt met mij. Dat hakt er best wel in deze dagen. Gelukkig heb ik lieve vriendinnen waarvan 1 ook al moeder is, en jullie natuurlijk! Super blij met de reacties die ik al heb gekregen. Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte. En stiekem hoop ik toch wel weer wat zwangerschapskwaaltjes te krijgen hihi.

X

12. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Veel sterkte deze dagen!!

Mijn moeder is ook overleden en ook ik mis haar vooral tijdens de zwangerschap heel erg. Gelukkig heb je steun aan je vriendinnen!

Hopelijk zijn de 4 dagen snel om en zie je een prachtig kloppend hartje, en kan je iets meer genieten van de zwangerschap!

13. 23Laura23

23Laura23 Nieuw lid

10 mrt 2013
    3
    0
    0
    Helpende zorg en welzijn
    Gorssel
    Inmiddels heb ik maandag de echo gehad. En zelfs het hartje gehoord :D super druk gemaakt om niks... Ik ben gewoon 1 van de gelukkige die weinig symptonen heeft zei de verloskundige..29 april de volgende echo. Nu ga ik echt genieten van mijn zwangerschap en hopen dat alles goed blijft gaan. Inmiddels ben ik 11 weekjes en 1 dag zwanger.

14. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Wat fijn, geniet er van :D

Deel Deze Pagina