Is het?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tacha87, 10 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara23

Kara23 Actief lid

29 dec 2005
    195
    0
    0
    Ja toch??? Het is toch raar dat je geen dokter hebt?!
    Nou ja, even afwachten! Hopen dat ik hem (voorlopig) niet meer nodig heb als hij terug is! Laat die :evil: :evil: :evil: nou maar weer eens komen! (of die positieve test natuurlijk! :D )

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Natas, ik wilde ff zeggen dat ik het super vind hoe je ons toch vaak met beide benen op de grond weet te houden!!! :D
    We hebben de neiging om ons soms heerlijk mee te laten slepen door elkaar en door wel of niet aanwezige kwaaltjes..
    En ik persoonlijk heb het wel eens nodig om even afgeremd te worden en niet te erg te gaan zweven.... ;)
    Dus ik ben er blij mee als je me af en toe weer even op mijn voetjes zet.... :)
    Je draait al lang genoeg mee om te weten waar je het over hebt....ik hoop dat jou geduld en de energie die je in dit forum steekt snel zullen worden beloont....

3. Kara23

Kara23 Actief lid

29 dec 2005
    195
    0
    0
    Helemaal mee eens, Sandra!!!

4. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik heb geen idee? Ik dacht dat er nog wel meer mensen zijn die voor zichzelf pendelen? Maar ik doe dat ook gewoon voor de lol hoor, want ik weet amper hoe het echt 'hoort'... :)

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Nou meiden.
    Zat net te plassen en had beetje bloed (heel klein beetje) dus zal dan wel door komen want lijkt me sterk dat ik nog innestelbloeding heb 1 dag voor me ongesteldheid?!

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee, dat is meestel geen innestelingsbloeding. :(

7. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Hier nog geen ongi :(
    Morgen dus toch naar de HA :(

Natasja, ik weet 99%zeker dat het ontpillen is hoor ;) Maar toch ga ik bloed laten nemen..Ze kunnen in je bloed toch ook zien of je al een eisprong hebt gehad he? Mja ik hoop het!

8. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Helemaal mee eens..zonder je reactie was ik al vijf testen verder en je neemt de onzekerheid ff weg. Wordt ik in ieder geval weer even rustig.

Thanks Britt :)

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

@Iedereen.. Jah ben dr ook wel blij mee dat natas ons met beide benen op de grond houdt... Eigenlijk weet ik ook wel ergens dat het ontpillen is, hoop dan ook zo snel mogelijk ongesteld te worden.
    Heb alleen maar iets van 2 testen gedaan toen ik net overtijd was. Nu al 2 weken geen test gedaan. Ik zie het ook wel...

tis ook gewoon vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent en dat wat erbij komt, al die kwaaltjes... tis al zo vaak gezegd.. maarre wat een troep, die pil zeg!!!

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik vind het toch wel rot hoor als ik het typ... :oops:
    Wil helemaal niet rot doen.. maar ik zie zovaak de teleurstellingen. na een jaar bijna op het forum heb ik alles al zo'n beetje gezien.

Kijk, wendy, jij hebt bv niet meer getest, dus het zou kunnen, maar andere testen nu nog nega..en dan proef ik de hoop in de berichtjes.
    En dan krijg ik een beetje een knoop in mijn maag.. bah al die teleurstelling die ik voor me kiezen heb gehad. wil andere daar voor behoeden..

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nee zo moet je je echt niet voelen!!! Je bedoelt het goed toch? Ik ben net van de pil af en heb geen ervaring.. enne tips zijn altijd welkom van degene die al dat ontpillen al gehad hebben!! ;) vind ik!!

Zoals sandra al zegt... houdt ons met beide benen op de grond!!!

12. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Het is gewoon heel fijn om van iemand anders te horen hoe je ervoor staat. Ondanks dat jullie natuurlijk ook niet alles kunnen weten of analyseren, hebben jullie er misschien toch meer ervaring mee.

Ik sta echt te trappelen om morgen te testen eigenlijk omdat mijn vriend dan nog thuis is en daarna 4 dagen weg is.

Weet dat het niet verstandig is, zoals natasja ook al heeft gezegd. dus waarschijnlijk ga ik testen als hij terug is. Tenzij ik natuurlijk ongi ben geworden in de tussentijd.

Zou wel vervelend zijn als het gebeurd en hij is nog een tijd weg.

Britt

13. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Succes Tacha morgen bij de huisarts!

14. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Daarom ben je ook zo'n lieverd... ;)

15. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Was het bij mij maar ontpillen! :rolleyes: .
    Ik heb 17 mei mijn spiraaltje eruit laten halen, ben 28 mei netjes volgens cyclus ongesteld geworden maar nu dus alweer 22 dagen overtijd. :cry:
    Aan eventuele hormomen kan het niet liggen want ik had een koperspiraaltje dus krijg al bijna een jaar geen hormonen meer binnen.
    Ik mag straks om 10:30 naar gyno dus hoop dat een duidelijk antwoord te krijgen, want ik weet het echt niet waardoor dit kan...

16. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    @Rena, heel veel succes en sterkte straks bij de Gyn!! ik denk aan je!!

@Tacha, sterkte bij de HA meid!!

17. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ik wen sjullie ook veel succes bij de HA en Gyn.
    Hopen dat er meer duidelijkheid komt!!

Britt

18. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Ik schaam me dood :oops: :oops: !!
    Mn huisarts had vandaag tss 8u30 en 9u30 consultatie..
    IK HEB ME OVERSLAPEN !! :oops::eek: !
    Dit is mn enige vrije dag in de week, en ik was zoooooo moe dat ik mn wekker niet heb gehoord!
    Nu moet ik tot volg week wachten want moet heel de week werken van 9-18u!!
    Erg he??!!
    Oo khoop zo dat mn duiveltjes doorkomen!
    Mn moedern verjaart vandaag, dus ga straks een mooi cadeau kopen en dan savonds lekker bbq-en :rolleyes: heb ik wat afleiding..

19. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    OOh tacha wat een ramp, heb je zoveel geduld moeten opbrengen.

Is het niet mogelijk dat je morgen om 8.30 bij huisarts op de stoep staat en op je werk aangeeft dat je iets later kan komen.
    Ze moeten je toch in staat stellen om je huisarts te bezoeken.

Zou het zeker proberen.

20. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    OooooTacha...nu moet je nog langer wachten?
    Maar waarom heb je geen afspraak gemaakt in plaats van het telefonisch spreekuur te willen bellen? Of heb ik iets over het hoofd gezien...

Deel Deze Pagina