Axh meis, vind het zo naar voor je, maar zowieso eerst alles uitpraten en blijven praten!! Het heeft nu totaal geen nut om een kind op de wereld te zetten als jullie samen nu al in de moeilijkheden zitten. Ga dat eerst eens rustig bespreken! Een dikke knuffel van mij!
Wauw meiden, bedankt voor de lieve woorden! Ik denk dat ik en mn vriend even een 'break' moeten nemen..Niet echt uit mekaar gaan, maar even alles op een rijtje zetten, en na een tijdje zien we wel hoe het verder moet. Nu is er teveel gezegd en met modder gegooid Ik kan het nu ff niet meer.. Wie weet is het volg week al beter, wie weet komt het niet meer goed.. Ik zie het wel. Ik heb wel héél goed nieuws! Vanmorgen zijn mn duivels doorgekomen !! Totaal onverwachts!! Al mn vage klachten zijn weg !! Maar heb wel héél veel last van mn rug Erger dan ooit! Ik ben zo blij dat ik een ei heb gehad !! Ik heb nu een cylcus van 46d in de eerste ronde!! Dus het valt allemaal nog mee Iig weet ik dat ik mn lichaam voor geen greintje meer mag vertrouwen !! Ik ga nu in elk geval rustig ontpillen, ik neem gn pil meer. Als alles is opgelost met mn vriend praten we nog een keer goed over kids, en tot die tijd vrijen we veilig (als we uberhaupt nog vrijen..) Ik hou nu nog ff een banner van 28, maar ik tel pas "overtijd" vanaf 47 Bedankt voor de steun en moed meiden! Jullie zijn super!! Mag ik, als ik single word,toch nog hier blijven ?
Wijs besluit, even afstand en goed blijven praten. Misschien heb je onbewust je menstruatie tegen gehouden en nu door dat je in je hoofd met andere dingen bezig was je regels gekregen! Succes! enne tuurlijk mag je hier blijven!
Idd Natasja, dat dacht ik ook al ! Net op de dag dat ik he-le-maal niet met mn ongi bezig was, maar héél erg aan mn relatie aan het denken was, word ik ongi! Denk niet dat het toeval is Bedankt dat ik hier mag blijven Het is hier echt zo gezellig en iedereen is hier super lief
Hey Tacha wat fijn dat ze zijn doorgekomen! Eindelijk zekerheid! Hopelijk komt het tussen jou en je vriend ook goed en dat jullie straks een mooi gezinnetje mogen zijn! Succes en sterkte meis!!
Ooooh voel de liefde Nee ff serieus, bedankt Natasja En iedereen hier trouwens! Ik heb veel fora afgezocht voor ik deze vond, en geloof me, nérgens was de sfeer zo fijn als hier!! Je voelt je hier echt meteen welkom! En ik kijk elke dag hier om te kijken hoe het met jullie meiden is en dat zal ik ook blijven doen als mn relatie voorbij is!
Hoi Tacha, Fijn dat de duivels er zijn, maar naar dat het wat minder gaat met jullie relatie. De andere meiden hebben het al gezegd, maar neem de tijd om samen uit te zoeken of het nog te redden valt en als dat zo is... (en dat hoop ik voor je)... blijf eraan werken Veel sterkte! Liefs, Sandra
Heej tach... Toch wel een klein beetje gefeliciteerd met het krijgen van de duivels.. Weet natuurlijk wel dat je (en wij ook) stiekem hadden gehoopt dat je zwanger zou zijn.. maarre gewoon dat je nu uit jezelf ongesteld ben geworden.. Ik wacht nog steeds Met je vriendje en jou, ik hoop dat het goed komt. Ik heb zo een dip ook gehad toen ik net met de pil gestopt was. Uiteindelijk was ik het zat en toen is de bom gebarsten wat hem uiteindelijk dwars zat. Toen kwam het, zijn ouders zijn, toen hij jong was uit elkaar gegaan en hij wilde niet dat dat ook met ons gebeurde. Hoe zijn ouders met elkaar om gaan nu is gewoon niet leuk en hij wilt dat dus ook niet. Plus het financiele, maar daar hebben we al een plan voor gemaakt. Waarschijnlijk zit er bij hem diep binnen ook iets dwars. Succes in ieder geval!!! KuZzz
Hey Tascha! Wat goed dat je duivels er zijn Nou, da's iig weer een opluchting meid!!! Je ei is een feit hihi En verder ga ik heeeeel erg hopen voor je dat alles helemaal goed gaat komen voor jou en je vriend!! Succes meissie!! Dikke kus, Lin
Ben blij voor je Tachra, dat je eindelijk een beetje duidelijkheid hebt! Relatieproblemen zijn errug vervelend! Ik hoop dan ook echt dat jullie er saampies uitkomen.
he meis, ik ben erg blij voor je dat je ongi weer op gang is gekomen. Ik hoop dat jullie er samen uit komen wat betreft jullie relatie, doe het idd maar even rustig aan en geef het even de tijd... Sterkte meis, liefs patje.
fijn dat je nu duidelijk hebt meid, en ik hoop voor je dat jullie er samen uit kunnen komen en alsnog in de toekomst een wondertje van jullie samen kunnen krijgen!
Fijn dat je regels er zijn!! Wijs besluit mbt tot je relatie!! Ik hoop dat jullie eruit komen! Laat je het allemaal weten?
Hej lieverds Mn relatie is over & out .. En ik ben er niet ongelukkig om.. Ik ben wat dingen te weten gekomen die echt niet door de beugel kunnen! Heb ook veel nagedacht en uiteindelijk passen we toch niet zo goed samen als we dachten.. Ik voel me goed! Er is een last van mn schouders gevallen! Raar maar waar.. Hij doet nu wel héél lastig, terwijl ik hem he-le-maal niets in de weg heb gelegd! Morgen kan ie zn spullen komen halen en dan is dit hoofdstuk hopelijk helemaal afgesloten! Mijn kinderwens wordt dus nog even opgeborgen Maar ik kom ooit wel de ware tegen, en anders is er nog altijd de spermabank Bedankt meiden vr jullie steun, ik kom hier zekerrrr nog dageljks kijken en jullie avonturen volgen Kus, Tacha
Ach meis Maar zo te horen heb jij er vrede mee. Dan is het de juiste beslissing geweest Enne rustig aan he meis en ik hoop voor je dat je snel de ware tegenkomt! Succes meis!
Wat zielig Tascha, maar meid je bent pas 18. Jij vind je stabiele relatie wel.en dan wordt je geduld beloond met een leuk gezellig gezinnetje.
Hoi tacha. Wat vervelend maar als het zo beter is. Ik kwam ook uit een relatie en dacht niemand meer te vinden. En toch was de ware er nog Kop op! En komt vanzelf.. je bent nog jong en lopen nog heel wat leuke jongens rond. Liefs simone
hallo Tascha, woorden schieten te kort: ik kan alleen maar zeggen : sterkte !! Je kan altijd op ons terugvallen indien er iets is, hoor. Hoe kort ik ook nog maar dit forum bezoek, ik heb er iets aan ! Hopelijk jij ook !!