Sjeee tacha,...wat heftig allemaal meis....ik hoop dat het geluk je snel weer toe lacht.... Maar blijf je hier nog komen? Ik zou je best wel missen....
Jeetje meis, wat heb jij een rotweek, maar zoals eerder al is gezegd, schrale troost, gelukkig ben je pas 18 en heb je nog even om de ware te vinden met wie je wel een gelukkig gezinnetje kan vormen!! Sterkte hoor!!!
Jeetje Tacha, Wat een narigheid allemaal. Het klinkt trouwens wel dat je er zelf vrede mee hebt, dus dan is het goed zo. Waarschijnlijk ben je nu wel extra blij dat je zijn gekomen. Nu kan je eerst wat tijd voor jezelf nemen en je komt vast wel weer de ware tegen. Hoef je het niet allemaal in je eentje te doen, en ook niet naar de spermabank hoor. Maak je geen zorgen meid, alles komt goed. Onze steun heb je Liefs, Bibi
Jeetje Tacha wat vervelend allemaal meid, gelukkig heb je er zelf vrede mee (dacht ik zo te begrijpen) heel veel sterkte in ieder geval en voor jou loopt ook de ware rond meid. Sterkte.
Wat goed dat je regels zijn gekomen, onzekerheid over...Helaas dat je relatie uit is, ik wil je heel veel sterkte wensen. Ga lekker genieten van je vrijgezellenbestaan en die leuke jongen komt er voor jou ook wel hoor.
Thx lieve meiden! Ik ga zondag lekker stappen met mn vriendinnen..Dat is echt làng geleden (ik mocht niet uitgaan an mn vriend..) Ik ben geen feestbeest, maar af en toe heb je toch een avondje nodig alleen met de meiden, niet? Heel toevallig heb ik een oude vriend "gevonden" hij was mn jeugdliefje Toen ik 13 was eerste zoen enzo Maar we zijn gewoon vrienden en het doet deugd om eens lekker te klagen over mn ex-relatie Ik blijf hier zeker hoor! Dikke kus
fijn dat je er vrede mee hebt meid en idd nu lekker gaan genieten van je vrijheid en wie weet loop je de ware nu snel tegen het lijf!!!
hey Tasha, Ik lees net pas het hele verhaal (ben door de hitte niet veel aanwezig geweest)! Wat een gedoe zeg! jij blij (achteraf) dat je nog niet zwanger bent . Dat zou het allemaal een stukje moeilijker gemaakt hebben. Veel plezier met de meiden onder elkaar. Wel gezellig dat je ook nog hier blijft komen, veel succes verder!