Spannend Tacha, je kunnen nog steeds weg blijven en als jij van die symptomen hebt....Echt spannend. Ik zal voor je duimen dat het niet door zet, sterkte in deze onzekere tijd.
Nog steeds geen Zelfs geen roze meer..gewoon niets Daarnet had ik iets raar: ik lag op bed, en toen ik niesde kreeg ik opeens een felle steek in mn onderbuik! Was wel raar
Ja, mn 2de test alweer Zondag was dat Daarom geloof ik er helemaal niet meer in Maar we hebben geduld *ahum* en wachten af Als mn duivels echt niet losbreken test in donderdag weer
Tis nu dinsdag (moet over een uurtje gaan werken) ochtend..Dacht echt dat ik mn voelde daarnet (voelde 'stromen' zeg maar ) Dus ik spurt naar toilet..NIETS!! Aaaaaaaarrrrrrrrrrrrrggggggggghhhhhhh wat is dit toch??
Wat een Spanning voor je, zal zeker voor je mee duimen. Zolang je er niet is, blijven hopen meis. Liefs Esther
Sjeetje Tacha, dit is echt niet leuk meer hoor meis....ik leef met je mee. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, het liefst in de vorm van een positieve test natuurlijk...
He Tacha... hoe gaat het vandaag met je? Zijn de gekomen of heb toch toch al getest?? @Rena: ik zie dat jij ook al lang overtijd bent. Hoe gaat het met jou? Heb je klachten en heb je al getest? Blijft toch spannnend, he meiden?
Morgen.... als de er niet zijn. Misschien dat ik het zelfs nog wel probeer uit te stellen tot vrijdag (als het mij lukt)....
Spannend hoor, heb je symptomen? Wat denk je zelf? Voel je je zwanger? Zou ik knap van je vinden om tot vrijdag te wachten, ik ga het aankomende maand ook wel proberen om na een week over tijd te zijn te gaan testen, maar of me dat gaat lukken, ben zo'n ongeduldig typje hihihi
Nou Zorra, Heb alleen in 2e ronde geen klachten gehad, verder iedere ronde een nieuw patroon. Voelt nu alsof ik ieder moment ongesteld moet worden: een continue druk en soms steek laag in mijn onderbuik (geen krampen), droge ogen en moe. Verder geen klachten. Tijdens mijn lunchpauze net weer 3 kruidvattesten gekocht (geen Etos meer voor mij)... ... bleek ik een PB-tje te hebben van Sonja: 15 juli posi test (voor een zoon)..... Ik hoop het (kan dan zeggen dat hij verwekt is in de rust van Nederland-Portugal: wedstrijd met de meeste gele en rode kaarten... Ga proberen om het vol te houden tot zaterdag 15 juli (maar ja 3 extra testen in huis.....)
Dat je man er voor te porren was Sjaak, maar was natuurlijk voor een goed doel. Zal idd leuk staan in het babyboek. Worden dus spannende dagen voor je Sjaak, tsja en met 3 testen in huis word het wachten wel erg bemoeilijkt hoor!!!
Hij wist dat het ei-dag was en het was zelfs zijn idee om het tussendoor te doen (ik zat nog een beetje met mijn hoofd in de wedstrijd ). Gelukkig maar in de rust, want na die wedstrijd was nog moeilijker geworden