@MJ24: Door een huistest kan je toch ook teleurgesteld worden? Een bloedtest geeft je meteen duidelijkheid een huistest kan nu weer negatief geven terwijl je misschien wel zwanger bent en dan moet je weer een hele tijd in onzekerheid zitten. Ik zou het in ieder geval wel weten, maar als jij je hier prettiger bij voelt is dat natuurlijk je goed recht, je moet doen waar jij je goed bij voelt. In ieder geval suc6!!!
Jemig.... wat spannend hier zeg! Voor alle dames wens ik dat ze duidelijkheid krijgen..... Zal jullie blijven volgen hoor...
Thx iedereen Ga morgenvroeg een testje doen .. Heb vandaag heel veel last vn steekjes in mn liezen en mn onderbuik gehad! Nu nog steeds trouwens.. Ben nu al nerveus .. Terwijl ik voor 99% zeker weet dat het negatief is @Fay: ben je zwanger ?? Gefeliciteerd!!
Oooohhhh Tacha, wat doe je nouuuuuuuuuu....nu moet ik kiezen tussen jou en was opvouwen???? Best makkelijke keus eigenlijk..... Iemand nog koffie?
Nou SandraK, doe maar een bakkie hoor. Want we moeten maar blijven wachten op tacha..... TACHA HOE IS HET NU??????? Wij willen het weten.........
Ik lees al een tijdje mee, en zelfs ik ben errug nieuwsgierig!! Sandra, is je was al opgevouwen hihi?! ik ga toch maar ff snel strijken..
Nou ik lust ook wel een bakje koffie Sandra, gezellig hier!! Nu nog in spanning op Tacha wachten! Ik hoop maar dat ze goed nieuws heeft en dat we hier binnenkort ook nog een taart kunnen eten