doe mij maar bosvruchten. pppff ik kan wel een bakkie gebruiken, ik heb ff buikpijn en beetje dizzy... ik toets de hele tijd de verkeerde letters.....
Tja, beschuit met muisjes eet je als de baby er is...wat eet je eigenlijk als je weet dat je zwanger bent? Zure bommen....??
Hhahahhaha.... Nou, tot ze er is ga ik toch maar even de was opvouwen.....anders kan ik ook nog een ander huis opzoeken straks...
Ik at veel cherry tomaatjes tijdens mn zwangerschap, zoveel dat ik ze sindsdien, bijna 4 jaar, niet meer hoef Ik ga zo maar even afwasmachine opruimen, misschien ligt Tacha nog wel op een oor, of is ze een feestje aan het bouwen
LOL wat een reacties meiden Ben al ff wakker maar kon nu pas op de pc De test was zoals verwacht negatief! Als ik héééééééééél goed bleef keken leek het of er een tweede streepje stond, maar dan super super licht zoals een licht schaduwtje Maar het is zo licht dat ik het wss inbeeld Dus ik blijf nog ff hangen in de onzekerheid
oh tacha wat een spanning bij jou!!!Kun je anders niet eens bij de dokter langs voor een bloedtest?Mijn duimen draaien nog steeds voor je!hoop dat je snel zekerheid krijgt meis!!! knuffel maloeke
O nee he, kan je er geen foto van maken zodat wij ook even kunnen kijken? Niet normaal meer zeg hoe lang je nu al in onzekerheid zit! Het blijft dus nog spannend!!!
Thx meiden! Foto zal niet veel zin hebben, kdenk echt dat ik het me inbeeld Ik wil gewoon dat die vage kwaaltjes weggaan, en dat ik mn ongi krijg
Ok meis, niks aan het handje!!!! We plakken er gewoon nog even wat daagjes aan vast....Maar we houden de moed erin, toch? Dikke knuf meis...
Wat is dat balen Tacha, Nog steeds geen duidelijkheid. :x Houd de moed erin, en over een paar dagen nog maar is proberen. Liefs Esther
Jeetje wat vreselijk!! Die onzekerheid. Of een dikke streep of gewoon ongi.... Maar ja, dat is jou op de een of andere manier dus niet gegunt.. Ik hoop dat je snel zekerheid krijgt!
Nou Tacha, Zolang je niets ziet, kun je de moed erin houden 8) Dikke knuffel. @ sandraK, ik heb genoten van de koffie hoor.
Spannend hoor tacha, ik teste ook erg laat echt posi, de eerste test bij mij was ook echt heel vaag. Ik ga voor je duimen!!!