Thx meiden, doet echt goed deze reacties *Knuf* !! Vandaag was een rustig dagje.. Ik ben wel teleurgesteld maar om één of andere reden voel ik me heel rustig, heb een gevoel dat alles in orde komt Ik voel me zo rustig en kalm Ik heb de test ook bijgehouden, af en toe kijk ik om te zien of ik écht geen streepje zie Maar ik zie echt niets, alleen een overdreven licht schaduwlijntje zeg maar..Je moet echt bijna met een vergrootglas kijken !! Ik denk dat het de voorgedrukte afdruk is ofzo .. Ik moet nu gewoon nog verder afwachten Heb geen spoor van en nog steeds die stomme klachten. Mn tepels beginnen nu echt pijn te doen en mn borsten zijn zoooo gespannen Mn buik staat ook een beetje opgezwollen, vooral als ik net heb gegeten.. @Patje: wanneer heb jij posi getest meid? Nog is bedankt vr jullie medeleven! Doet me echt goed!
owwwww Tacha! Wat een Kl@te onzekerheid zeg! Ik was allang gillend tegen het plafond gesprongen denk ik Hoop dat je gauw meer duidelijkheid krijgt....wij slepen je er wel doorheen, toch dames? Knuffels van het thee- en koffiekransje
welke merk test heb je gebruikt?? Ik zag bij kruidvat testen een licht streepje.. ook bijna niks.. slechts kleur verschil
Ik heb een CB gebruikt De plus-min test.. Ik had dus een min, maar zag héééééééééééééééél licht het verticaal streepje.;Maar het is nega hoor, was het me maar aan het inbeelden Pff jij 27dagen overtijd! Is dit je eerste ronde?
Ja eerste ronde, maar ik voel zoveel in mijn buik en in de rest van mijn lichaam. Elk moment denk ik "nu moet ik ongesteld worden" maar dan weer helemaal niks. zit al op dag 65
ja gister. ik mag bloed laten prikken.. maar ben vrijdag volgende week pas vrij. en eerlijk gezegd durf ik niet.. nu heb ik nog hoop. maar wat nou als het negatief is en ik wordt maanden niet ongesteld.
Zo denk ik ook MJ.. Ik ga wss dinsdag bloed laten trekken.. Maar ik durf ook niet goed! Langs de ene kant heb je dan zekerheid, langs de andere kant is al je hoop dan weg op een eventuele zwangerschap en kan je niets doen dan wachten op je ongi! Maar ik ga het toch laten doen..Ik kan echt niet goed tegen deze onzekerheid Veel succes meis!
Begrijp ik helemaal....dat is precies waarom ik nog niet ga testen...nu kan ik mezelf nog wijsmaken dat ik misschien zwanger ben....en met een negatieve test is dat dus allemaal voorbij....
eigenlijk ben ik nu wel rustig in mijn lichaam.. denk er wel veel aan, maar hoef niet perse te testen
Ik weet het nog niet Mj, ie weet komen mn door en dan hoeft het niet !Maar ik maak maandag een afspraak
Ik weet het niet..Maar ik denk dat mn niet lang meer gaan wegblijven! Heb nl al de hele dag lage rugpijn! Hét teken voor mij dat ze in aantocht zijn!Kzie nog niets van roze ofzo dus het is nog afwachten..Maar ik hoop het zo!Dan hoef ik niet naar de HA én dan kan mn tweede ronde eindelijk beginnen! Duimen jullie mee?