Is het?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tacha87, Jul 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heeej tacha.... Lijkt wel alsof ik dat allemaal geschreven heb!!!

Voel me precies zo... En mijn HA is 2 weken op vakantie en daarna ga ik 3 weken op vakantie..
    Word gek, mijn vriend denkt dat ik zwanger ben, ik voel iets hardts in mijn onderbuik. ben draaiering en soms, echt maar 1 keer in de 2 dagen misselijk. geen pijnlijke tepels enz. Voel me gewoon lamlendig!!!

In ieder geval veel succes maandag, en ik hoop dat je een bloedtest kunt doen, ik zou het gewoon eisen als ik jou was....

Tis echt k*t (sorry) dat je gewoon niet weet waar je aan toe bent.... van mij part komen de duivels!!
    Heb eigenlijk een beetje het gevoel dat mn lichaam me nu in de steek laat....

*snik snik*

2. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

May 28, 2006
    692
    0
    0
    Hej Rena: Geen test meer kopen hoor, is idd weggegooid geld! En maandag gewoon een bloedtest eisen! Zeg dat je echt gek wdt van de onzekerheid!Ga ik ook doen ;) Ik denk aan je hoor! Kom je als je terugbent het meteen ff melden :) ??

Hej Wendy: Djeezes jij bent nog verder dan ik!! Waarom toch?? Jij ook eerste ronde? Pff en je HA op vakantie :( Ik hóóp die van mij niet!! Kan je niet ff langs het ZH ofzo? Want je gaat nadien op vakantie en ik zou toch echt zekerheid willen vóór ik op vakantie ga hoor!! Ik ga idd een bloedtest EISEN! Al isset maar om te kijken of ik überhaupt een ei heb gehad of niet! Het kan wel een weekje duren tot ik het resultaat heb, dus dat wdt in spanning afwachten!

Nou meiden mn duimen draaien hier iig ook voor jullie hoor :D Dit is echt HEL!! We moeten zekerheid krijgen!!
    *Knuffel*

Slaapwel, tot morgen!!

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    He Tascha ik heb vanmorgen weer negatief getest.. Ben echt nu overtuigd dat het ontpillen is, ondanks dat mijn lichaam zo raar doet.

4. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    @mj24: Wat balen zeg voor je! Maar inderdaad dat ontpillen is ook echt een hel. Die rothormenen ook. Je hele lijf is meteen vanslag zonder, en moet echt afkicken. Zelf ben ik toen vorig jaar ook ongeveer een maand of 4 niet ongi geweest, en na 6 maanden was m'n cyclus eindelijk weer normaal :(

@wendyp: Ik heb jou helaas helemaal niet gevolgd ofzo, maar ik lees nu dat jij ook al 21 dagen overtijd bent. Ik ook!! Maar bij mij kan het absoluut geen ontpillen zijn en is het echt heel vreemd dat ik overtijd ben. Normaal altijd een regelmatige cyclus gehad. Kan het bij jou ook geen ontpillen zijn??

@Tacha: Ik krijg maandag een echo, dus hoef geen bloed te laten prikken. Als er een wondertje in m'n buikje zit zien ze die met die echo zeker wel! 8) ;)

Liefs

5. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    ik duim voor je maandag Rena!! heel veel succes

6. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Thanx Neeltje!! Lief van je!! :D
    Zodra ik wat weet maandag kom ik me meteen melden ;)

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    Oh wat spannend Rena. Nog maar een paar dagen. Ben echt benieuwd

8. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

May 28, 2006
    692
    0
    0
    Super Spannend Rena!! :D
    Nou hier nog geen nieuws hoor..Geen duivels..Nada..Mn baarmoedermond is ook nog steeds hard..Pff :(

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Hoihoi!

Ik ben ffkes een paar daagjes weggeweest en had gehoopt dat Tasha nu meer duidelijkheid zou hebben..niet echt dus!

Wel heerlijk hoe men hier allemaal met elkaar meeleeft en meehoopt! Echt Top!

Tasha...als je bloed hebt laten trekken om de hoogte van het hcg hormoon te bepalen, kunnen ze binnen 1 uur resultaat hebben.
    Tenminste dat was bij mijn miskraam wel.
    Binnen een uur wist ik dat ik niet verder hoefde te hopen...

Als het hcg gehalte aanwezig is weet men dat je zwanger bent. (of bent geweest, wat in mijn geval was) Ook dat kunnen ze weer zien aan de hoogte.

Ik ben vanaf strakkies een paar daagjes op vakantie en kan het dus niet nagaan hoe het hier verloopt, ik hoop donderdag weer terug te zijn.

Ik ben zo benieuwd!
    Natuurlijk OOK naar de andere overtijdzijnde meiden!

SandraK...Het *probleem* met pendelen is vaak dat je nooit weet welke *hogere macht* de antwoorden geeft. Daarbij is het ook nog eens een probleem dat veel meer vrouwen dan we weten een miskraam krijgt zonder dat ze dat zelf ooit zullen weten omdat de menstruatie gewoon inzet.

Pendelen is ook een omstreden iets in de spirituele wereld. Het ene medium zegt dat de pendel een verlengstuk is van je hand...je hersens... en dat je met de pendel dus alleen antwoorden uit je eigen onderbewust zijn kan vinden. In dat geval kan een ander niet voor jou pendelen of jij zwanger zult zijn/wanneer je zwanger zult zijn enzo enzo...

Weer een ander medium zweert bij zijn pendel en zijn pendelkaart en dat hij kontact heeft met de hogere machten.

Zelf heb ik ook een poos intensief gependeld en een hoop dingen zijn achteraf uitgekomen en ik wist ook dingen over het verleden van andere die ik niet kon weten.

Toen ik een morgen mijn toen 7 jarige meisje met de kaart en de pendel in de weer vond heb ik besloten alles op te bergen op een plek die ik nu zelf niet meer weet, hahaha

Kortom...de antwoorden van een pendel zijn afhankelijk van welke hogere macht de antwoorden komen en in hoevere de pendelaar op dat moment spiritueel begaaft is of hoever de persoon er voor openstaat EN niet te vergeten hoever de persoon voor wie er gependeld wordt spiritueel *open* sttaat, tenslotte komen de antwoorden als men pendeld voor een ander bijna altijd van de *gependelde* persoons zijn/haar eigen hoger wezen...of zoals wij het noemen...onze eigen gids..

In mijn geval...deze maand zwanger gependeld door Sonja heb ik er alle vertrouwen in...want een jaar of 2 geleden is me hetzelfde voospelt. Zelfs het geslacht klopt.

Neemt niet weg dat pendelen een omstreden iets is.

Liefs Ninetje

10. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Hey Tacha nog steeds niks meis?
    Nou spannend hoor. Ik hoop stiekum toch
    dat het raak is bij je! ;)

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    @Ninetje, dat was de reden dat ik vroeg of Sonja wilde pendelen voor me. Ik ben de afgelopen anderhalf jaar erg met spirituele dingen in de weer geweest. Ik heb tweemaal een spirituele weekend workshop gedaan, waar er heel veel mooie dingen zijn gebeurd...
    Ik ben inmiddels ingewijd in Reiki I en Reiki II. Daardoor sta ik ook meer open voor dingen uit de kosmos. (zoals ik het dan meestal noem..)
    Ik had vorige maand voor mezelf gependel en die pendel zei dat ik zwanger was. Ik was bang dat ik zelf de pendel beinvloedde met mijn gedachte, vandaar dat ik me afvroeg hoe het zou gaan als een ander voor me pendeld. ;)

12. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

May 28, 2006
    692
    0
    0
    Nou ik krijg mn broek dus niet meer dicht :)Ze gaat met moeite dicht maardan knelt het echt op mn blaas en doet mn buik pijn!
    En mn tepels :eek: ze zijn helemaal vervormd en "opgeblazen" niet echt mooi :(
    Vandaag een leuke dag gehad, wat gaan window-shoppen met een dinnetje ;) Het werd opeens nat in mn slipje dacht ohneeeeee snel een toilet zoeken maar nee hoor.. Véél wit maar niets rood/roze :( Morgen lekker gaan werken id bakker :p En dan maandag = D-Day :)

13. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Nou Tacha het klinkt wel als een zwangerschap hoor!!
    En maandag dus bloed laten prikken. Nou spannend
    Ik ga zo hard voor je duimen!

14. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ik ook, ze blijijjijijijven draaien, nonstop. (maar ook voor de anderen hoor) ;)

15. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    ik blijf ook voor je duimen meid!! Het klinkt idd als een zwangerschap!!

16. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

May 28, 2006
    692
    0
    0
    Hihi thx meiden ;)
    Maar een zwangerschap, daar geloof ik niet meer in ;) Ik wist alleen niet dat mn tepels zo konden veranderen als ik met de pil stopte :eek: Heeft er nog iemand ervaring mee? Ik bedoel ze zijn TOTAAL verandert! Kleur is verandert, grootte :eek:, er is een soort randje rond, véél dikke aders, witte puntjes, meer bobbeltjes én ze lijken opgeblazen :eek: Echt bizar!!

17. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Al geloof jij er zelf niet meer in, het klinkt toch echt als zwangerschapsverschijnselen. Iets anders kan ik er ff niet van maken :rolleyes:
    Als je idd niet zwanger zou zijn ben ik ook benieuwd wat het dan is.
    Liefs,
    Bibi

18. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Nou meis, spannend hoor je bloed laten testen. Als jij niet zwanger bent, is jou lichaam ook echt een acteertalentje ;) :) . Net als de mijne waarschijnlijk! ;)

19. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

May 28, 2006
    692
    0
    0
    Hihi ja :D Ik vertrouw mn lichaam ECHT niet :) Maar ik beeld het me iig niet in want mn vriend ziet het ook ;) *oef* :)
    Meiden ik ben blij, weet je wrm?? Omdat mn rug weer héééééél vervelend doet :D Lage rugpijn is vr mij altijd het teken geweest dat ik ongi word :D !! Ben echt blij en ik hoop het zoooo!! Dan hoef ik niet naar de HA :D

Ff update: Tampontest gedaan..Jammer genoeg nog niets roze/rood/bruin :( Maar ik geef de hoop niet op! Mn rug doet echt lastig, lig hier met een warme kruik dus.. :evil: jullie zijn welkom!!

20. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    je lichaam is iets raar hé
    ik ben toch een paar dagen ongesteld geweest(dus normaal gezien niet zwanger :D )maar mijn symptomen zijn ook niet weggegaan hoor.
    ik word zelfs dikker en zwaarder terwijl ik supergezond eet!
    en mijn borsten doen nog altijd pijn en mijn aders zijn er ook nog heel duidelijk!en ben gewoon uitgeput!heb nog altijd menstruatiepijnen en steken en een lage rugpijn terwijl ik niet zwanger ben(denk ik dan toch)
    vriendinnen van mij die ook zwanger zijn/geweest zijn hadden ook zoveel last van ontpillen
    ik ga gewoon niet weten of ik zwanger ben omdat ik de symptomen al 4 weken heb! :D
    wat ontpillen toch allemaal doet he!
    hoop natuurlijk dat het voor jullie zover is! :D
    zwanger worden is vooral veel geduld hebben!!!!

Share This Page