Hoi! Volgens de geslachtsecho krijgen wij een meisje, toch twijfel ik... Willen jullie meekijken? Liefs
Je hebt bij dr papa laten kijken? Lijkt mij wel dat je die kan vertrouwen hoor. Ik zie ook een meid, zelfs van veraf zie ik nog de streepjes. De baby heeft de benen mooi wijd en er zit geen uitsteekseltje.
Snap je twijfel wel, eerste foto lijkt meisje maar 2 de foto zijn 2 streepjes. Ik zou gewoon nog n echo ergens anders doen.
Dank jullie wel voor de reacties! De reden dat ik twijfel is inderdaad de tweede foto. Ik heb al een zoontje en heb nu weer een jongensgevoel! 24 sept de 20 weken echo. Dan zullen we het wel zeker weten!
Het lijkt mij een meisje. Als ik kijk waar je bent geweest dat zou ik er op vertrouwen dat dat wel klopt hoor. Ik ben daar bij mijn vorige zwangerschap ook geweest omdat de Gyn steeds maar niet kon zien of het een jongen of een meisje was. Ik heb zelfs echo's gekregen van dezelfde dag waarbij op de ene echo een jongen te zien was, en op de andere echo een meisje. Ben toen naar dr papa gegaan en daar zagen ze het wel, en het klopte! Het ' uitsteekseltje' kan ook bijv de navelstreng zijn. Veel succes!
Dank jullie wel! Ik vind het heel erg leuk, wel even een omschakeling. Zag mezelf als een echte jongens mama en had in mijn hoofd al een hele jongens speelkamer ingericht. Moet wel zeggen dat ik een meisje erg leuk vind !