Hoi meiden. Ik heb aan beide kanten, aan de voorkant van mn schouder (hoe noem je die plek? Bij sleutelbeen.) een tattoo zitten waar ik echt niet blij meer mee ben. Ik wil geen eens meer in een hempje lopen omdat je ze dan ziet. Nu vind ik deze tattoo echt te gek! Dan zouden er wat rozenblaadjes donkerder moeten om die andere tattoo te verbloemen. Alleen.. Ik wil ooit nog trouwen. In zo'n mooie moderne vintage jurk. Zal dit dan wel mooi zijn? Eerlijke meningen van harte welkom!
Ik vind het mooi! En of een vintage trouwjurk bij je past ligt meer aan hoe jij eruit ziet en of het bij je past
Ik vind het per definitie lelijk.... maar goed wie ben ik? Je gaat je toch niet laten tegenhouden doordat je OOIT nog wilt trouwen? Dat zijn zorgen voor dan toch? En dan hoort die tattoo inmiddels bij je.
Ik vind het mooi, maar als je nu al gaat twijfelen of het wel mooi zal zijn in een jurk etc, dan zou ik er bij voorbaat niet aan gaan beginnen, want dan heb je grote kans dat je spijt krijgt. Wat je trouwens ook kan doen, in plaats van de blaadjes donkerder te maken, is je tattoo laten laseren. Dan maak je de tattoo lichter en dan zal de cover mooier worden.
Ik vind de tattoo niet mooi uitgevoerd op het plaatje, maar ik zou me in ieder geval niet laten tegenhouden door een eventuele bruiloft ooit. Het is toch juist leuk als een bruid een eigen stijl heeft? Ik denk niet dat het misstaat.
MamaG, over laseren heb ik idd nagedacht. Maar dat lijkt me een te pijnlijk proces haha. En ik twijfel dus ook, omdat ik van die andere tattoo ook spijt heb. En deze is een stuk groter en die valt niet meer zo snel weg te coveren of laseren. En idd, over een trouwjurk hoor ik niet in te zitten, maar juist met de tattoos die ik nu heb, durf ik niet in een jurk
Mijn vriend heeft een sleeve, dus t past bij ons. Al zou je het bij hem met trouwen niet zo snel zien. Goh erg eigenlijk dat ik me druk maak om een trouwerij he haha. Ach ja, echt een meisjes droom he hihi
Die tattoo als cover up gaat naar mijn idee niet werken omdat je voorbeeld veel te licht en subtiel is. Houd er dus rekening mee dat de tattoo er bij jou totaal anders uit gaat zien. Je zegt zelf 'een paar blaadjes zullen iets donkerder moeten' maar ik vind (is mijn mening hoor) dat je dan de hele tattoo donkerder moet maken omdat het anders alsnog duidelijk is dat er een andere tat onderzit. Heb je een foto van jouw huidige tattoo?
Komt vast wel goed . En je kan altijd je idee eens gaan bespreken bij een artist. Misschien ben je dan wat geruster? Wat staat er nu dan dat je je er zo ongemakkelijk bij voelt?
Ik vind hem erg mooi! En denk dat het juist ook mooi bij een vintage jurk zal staan. Ben nu eigenlijk ook wel een beetje benieuwd wat je nu dan voor een tattoo hebt, waar je niet blij mee bent.
Het is een ster. Heb m al jaren, en ben er op uitgekeken en schaam me er ook echt voor. Mede doordat t een hype werd. Klopt novaa, dat zei de tattoo artiest idd ook. Maar hij zei dat als je meerde blaadjes donkerder doet dat het wel een mooi effect geeft. Uiteraard wil ik eerst een schets zien. Edit; foto weg.