Ik ben een enorme leesfan. Tot nu heb ik steeds boeken gekocht en van de bieb, maar omdat al mijn boekenkasten overvol zitten (doorgebogen planken etc ) en het op termijn zichzelf qua geld terugverdient wil ik een e-reader aanschaffen. Wie heeft er een en wil zijn ervaring delen? Is het downloaden moeilijk (ben digibeet) en gaat de batterij lang mee? Welk type/merk is aan te raden? Ik lees overal dat het prijsverschil tussen 2gb en 4gb heel groot is. Hoeveel ruimte scheelt dat in lekentaal?
Ik heb een sony, al bijna een ouwetje... zou voor iets moderners gaan met licht op de achtergrond enzo. Maar op FB is een e-book site waar mensen boeken met elkaar delen. Supermakkelijk. Ik download ze naar mijn e-mail en dan kan ik ze overal openen. (Ik lees ook op mijn telefoon en ipad) En wij (zussen en nichtjes) houden ook een bieb bij, in de Cloud (ofzo geen idee hoe dat werkt, ik stuur alles naar mijn zus en zij zet het in de cloud.
Welke groep is dat? Ik ben inmiddels toe aan mijn derde ereader(heb er al een vanaf het prille begin Haha) en heb nu een kobo. Hij bevalt goed en het is niet moeilijk.
Ik heb een Kobo Aura H2O, ideaal. Er kan een geheugenkaartje in om het geheugen uit te breiden, maar epub-boeken zijn heel klein, dus 4gb krijg ik nooit vol..
Ik heb een KOBO, ben helemaal om! Ik dacht altijd dat t minder fijn zou lezen, maar ideaal en helemaal qua kastruimte. T is makkelijk downloaden, batterij gaat super lang mee!
Hier een kobo glo en ik ben onwijs tevreden. Downloaden is zo gedaan, zelfs ik kan het Batterij gaat ook lang mee.
Dames, even een domme vraag. mijn sony e-reader heeft het begeven en ik denk nu ook aan een kobo. Bij de sony kon ik gewoon op facebook en dan via een groepje gratis e-books downloaden. Dus niet via pc of laptop ofzo. Kan dat ook met de kobo? Bedankt alvast!