Ja snap je!! Daarom... ik vertrouw het niet Ze krijgen maandag de sleutel pas. En we kennen ze totaal niet Het zal me niks verbazen als het gewoon zn eigen bedrijf is Ik denk dat wij de grootste kosten betalen en hij weinig tot niets
We hebben ook besloten om te zeggen dat we het niet doen Althans ik heb die keus gemaakt! 😉 We gaan binnenkort offertes opvragen en kijken of het wel overal nodig is! Komen we duurder uit... tsjaa dan is dat pech voor ons. Maar ik denk dat t goedkoper kan
Goed zo. Kan best zijn dat het bedrag wel reeel is als het gaat om zinken dakgoten en triplex, maar dan nog is de manier waarop niet oké.
Ohnee voor 1600 euro laat ik niks doen door polen! OF je moet ze heel goed kennen en weten waar je ze kunt vinden als er iets is. Wat nu als je binnen een jaar of paar jaar al lekkage of andere gekkigheid ervan krijgt? Dan heb je dus geen garantie. Ook kan het zijn dat ze met het aanbrengen schade maken aan je huis..en dan? Nee sorry maar ik ben voor een offerte bij een vakman die gewoon btw rekend en garantie geeft. Kan misschien ietsje duurder zijn maar mocht er toch onverhoopt iets mis gaan dan ben je niet duurder uit. Iemand die het zwart doet moet je wel echt heel goed kennen. Weten hoe het werk is wat hij afleverd en weten waar je diegene kunt vinden als er onverhoopt iets mee is.
Mijn man is loodgieter en zegt ik doe het voor de helft zegt dus genoeg. Goed dat jullie het niet doen en zelf offertes op vragen.