20 weken echo - meisje ?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Kirsie86, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirsie86

Kirsie86 Lid

8 jul 2012
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Vandaag mijn 20 weken echo gehad, en zoals het er naar uit ziet krijgen wij een meid. Echter kwam de echoscopiste niet geheel zeker over en dat is logisch, ze kan geen garantie geven.
    Omdat het bij een meisje lastiger te bepalen is dan bij een jongen en je veel verhalen leest en hoort dat het ineens een andere geslacht blijkt te zijn, wil ik graag jullie mening op mijn echo willen horen.

Bedankt alvast.

Bijgevoegde bestanden:

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Meisje

Bij 20 weken zag je anders wel een piemel en balzak, daar kun je vaak niet omheen

Ik zie idd geen 3 streepjes, maar omdat er geen piemel en balzak zit zeg ik toch een meid

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Duidelijk een meisje

4. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    meisje!!

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik zie ook geen 3 streepjes, maar bij 20 weken had je een jongen duidelijk gezien.
    Dus echt een meid! Leuk hoor gefeliciteerd!

6. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Kan je niet nog ergens een geslachts echo doen? Dit is namelijk een echo foto van mijn zoon met 27 weken. En het is toch echt een jongen.

7. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Al denk ik wel dat het een meisje is aangezien ze ook wat met de beentje wat van elkaar af zit. Maarja als je meer zekerheid wilt zou ik gewoon een pretecho laten maken

8. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik vind het echt een hele duidelijke potty shot...
    Ze heeft haar benen mooi wijd en de shot is precies recht tussen de benen genomen en niet schuin ofzo.
    Een meid zeg ik dus.

9. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    zoom maar eens goed in en maak het beeld desnoods wat donkerder, want je ziet de streepjes echt wel hoor! Dat gedeelte is net iets overbelicht waardoor het niet echt goed te zien is, maar ze zijn er wel!:D

10. Kirsie86

Kirsie86 Lid

8 jul 2012
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames ,

Bedankt voor de reacties !! Ik was idd een beetje onzeker omdat je de 3 streepjes niet (goed) ziet , maar ik ben van plan om met 28 weken een pretecho te doen .

Deel Deze Pagina