Er zijn genoeg culturele uitstapjes maar winkelen op de denneweg (luxe winkelstraat) en een taartje eten bij lodewieck is toch ook wel een aanrader
O,,,en op zondag ochtend (of welke dag dan ook ) naar de franse bakker. Heeeerlijke dingen en altijd een rij tot buiten op zondag Hij heet philippe garlerne en het is in het verlengde van de fredrik hendriklaan in den haag (buiten het centrum en overigens ook een leuke en lange winkelstraat) Maarhet verlengde heet anders dus dat oet je even opzoeken. Met deze tips verraad ik wel gelijk mijn twee grootste hobby's, winkelen en eten
Duistere stadswandeling, gevangenispoort, Schuilkerk in Juffrouw Idastraat (ziet er van buiten uit als woonhuis), Ooievaart, winkelen in het gedeelte Denneweg. Japanse Tuin in landgoed Clingendael (nog tot 27 oktober open, dan pas weer in het voorjaar)
Vredespaleis is mooi, museon en omniversum is leuk, scheveningen zeker doen. Madurodam vind ik echt de moeite niet waard... (vind het zelf echt stom ) 's avonds wat drinken in de stad, zijn genoeg leuke zaken voor verschillende doelgroepen. Panorama mesdag is ook heel bekend, maar vibd ik ook echt de moeite niet waard...