Is hier een psycholoog/psychiater aanwezig?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kim11, 20 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Dames, even voor de duidelijkheid:

Al springt hij van een brug, het kan mij niet schelen. Ik heb en voel geen enkele verantwoordelijkheid voor zijn psychische staat.

Waar ik wel verantwoordelijkheid voor voel is de veiligheid van mijn gezin, en dat is hier nu het punt.

2. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    het lijkt mij dan het beste om een instantie in te schakelen, denk dat je daar meer mee bereikt, sterkte er mee,

3. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ik ben geen psycholoog.

Maar je maakt me wel nieuwsgierig...

Ben je al geholpen door enkele pb's? Lijkt me vervelend als je je bedreigd voelt!

4. knap

knap Niet meer actief

Denk ook dat het lastig is om het te beoordelen van af hier.

Wij kennen deze persoon niet. Jij wel.

Je kunt misschien ook een crisis dienst bellen en dan voorlezen wat er staat.

Het beste is denk ik idd om niet te reageren.

Soms kan je ook een beetje ( mee praten.) om de situatie veiliger te houden.

Succes. Ik wil geen pb voel mij niet geroepen om hier over een een oordeel verder te geven.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Is er bij de politie niemand die je verder kan helpen dan, om deze situatie op een verstandige manier tot een hopelijk goed einde te brengen?

6. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Wat een nare situatie, Kim. Heb je inmiddels al gereageerd of heb je een van de tips ter harte genomen? Sterkte ermee.

7. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    ik reageer sowieso nog even niet.... En gelukkig zijn er hier twee lieve dames die willen helpen :)

Deel Deze Pagina