Nog even en dan is het weer 2022. En ik dacht, uhm dit jaar was geen echt goed jaar voor ons dan. Het was ook geen saai jaar, (dat is het nooit bij ons) maar toch. Mijn vriend heeft zijn rug gebroken, maar kan gelukkig wel lopen enz. Maar het herstel duurt een jaar, en ik vrees dat het niet veel beter wordt dan dit. Geen bijzondere uitdagingen qua werk. (Geen nw freelance opdrachten) Wel een verhuizing, (vriend) maar door zijn ongeluk was het eigenlijk een drama. Geen vakantie naar Barcelona, want ja dat durf ik nog niet met de pandemie. (Volgend jaar waarschijnlijk ook nog niet) en voor 2022, ach ik begin het jaar met extreme drukte qua werk en dan ga ik ook nog in 1 weekend verhuizen. Morgenavond wordt het inpak oud en nieuw party, nadat we eerst bij vrienden gaan eten. Dan is dat al gedaan. En jullie, was het een goed 2021?
Het was goed maar weinig spectaculair. Zowel goed als slecht geen uitschieters. Voelt een beetje als een slaapjaar
Nee, dit was ook hier geen best jaar. Twee ooms en een tante overleden, mijn moeder gediagnosticeerd met borstkanker, een blindedarmontsteking en verder inderdaad vreselijk langdradig met thuiswerken (geen nieuwe projecten om energie uit te halen) en zonder echte vakanties. Wel dankbaar dat we het al met al goed doorstaan hebben en voor alle kleine momenten van geluk. En er was ook 1 groots bijzonder positief moment: we hebben ons droomhuis gekocht Maar het mag van mij snel 2022 worden. Ik zou bijna zeggen dat het alleen maar beter kan worden...
Mijn bijzonder moment dit jaar was de geboorte van onze zoon en de verhuizing. Voor de rest is het net als ieder jaar weer omgevlogen. Daar sta ik altijd wel even bewust bij stil. Ga nu in ieder geval weer aftellen dat het voorjaar weer begint .
Oef... 2021 Een jaar met meer dieptepunten dan hoogtepunten vrees ik. We hebben er maar het beste van gemaakt. Zelf de slingers opgehangen terwijl het feestje niet eens doorging. Maar door alle ellende ook de kleine dingen gaan waarderen. Kamperen was ondanks de regen en kou echt weer fijn. Die ene keer dat man en ik samen gingen uit eten was heerlijk. En ik verheug mij enorm op de gourmetschotel die morgen bezorgd gaat worden. Oudste die naar de middelbare gaat en het zo goed doet. Het spontane uitje met mijn moeder naar Schiermonnikoog. Kleine momentjes om vast te houden. Voor de rest.... mag 2021 de prullenbak in
En ik klikken en klikken op Day stomme filmpje wat maar niet wil werken Ik denk dat dit wel mijn mooiste momenten zijn. Alle flauwe grappen die hier op het forum en in verschillende whatsappgroepen zijn gedeeld. In elk geval elke keer weer een dikke grijns op m'n gezicht
Ik ben enorm blij dat ik nog kan zien door het oog dat het nog doet want ik heb in 2021 een paar weken gedacht dat ik volledig blind werd… Verder ben ik trots dat ik heb durven aan te geven dat het werk, mijn grootste passie, me even te veel werd en ik een stap terug heb gedaan. En dat laten we ook maar even zo. Ik ben nog meer van C gaan houden en onze relatie is sterker dan ooit, omdat hij me zo steunt en me zo goed kent en me waardeert tot op het bot. M’n moeder, zus en ik lijken nog hechter te worden dan dat ik al dacht. Voor de rest slaapt Luc nog net zo ruk als dat hij al vanaf z’n geboorte doet, maar wordt het makkelijker met hem doordat hij zo goed gaat praten en is het natuurlijk het allerliefste jongetje van de hele wereld En ja, m’n Iesepoes: zo knap hoe zij in 2021 heeft leren schrijven en ze leest hele boeken uit en hardop voor. M’n snoet ❤️ 2021 was ook het jaar waarop wij een fantastisch huis huurden in Montpellier en een waanzinnige vakantie hebben gehad waarbij ik mn moeder heb laten overvliegen voor een weekje. Nee, ik heb zeker geen negatief 2021 gehad, ondanks alle COVID shit.
Onze vakantie in Nederland. En het voorbij zijn van de angst om uitdroging en niet goed groeien van de jongste. Maar weinig diversiteit in z'n geheel.
Uhm. Mijn dochter brak haar been, andere dochter kreeg diagnose ASS. Man andere baan. Volgend jaar mag wel wat leukere updates krijgen Maar ook niks echt vreselijk.
Het is een bizar jaar geweest. Eerst bijkomen van de verhuizing eind vorig jaar, werk hier opgestart. En toen was ik opeens zwanger en hebben we een kwartier 'HOE DAN?' tegen elkaar lopen schreeuwen. Dieptepunt tussendoor was het (ook al zo onverwacht) in laten slapen van onze fantastische hond in september, waar ik nog steeds tranen met tuiten om kan janken. Maar 15 december het hoogtepunt van het jaar, de geboorte van onze zoon. Daar kan echt niks of niemand aan tippen. ❤️
Het was een bizar jaar, maar we hebben een prachtige dochter erbij gekregen. En we hebben elkaar.. ♥️
Een buikwandcorrectie en borstvergroting in april. Een héle week met z’n tweetjes op vakantie geweest in augustus. De vierde die nu ook in de brugklas zit. Een nieuwe baan in september, terwijl ik niet eens op zoek was. Een paar forse stappen omhoog ten opzichte van waar ik stond. Inmiddels met vaste aanstelling in het verschiet in ‘22. De zevende die haar zwemdiploma haalde. De oudste die is begonnen met haar autorijlessen. Een nieuwe baan voor m’n man bij een andere BV binnen dezelfde holding waar hij komende week begint. Zo’n baan met een zaakauto en strak in het pak naar kantoor enzo. Zou het geen saai jaar willen noemen… Enerverend en vol groei.
Hier echt een transitiejaar. midden januari een gastric bypass laten uitvoeren. Ondertussen 32kg lichter en opnieuw een gezond gewicht. Nu nog net die laatste paar kg maar dat is geen must. Vervolgens in maart in mijn eigen huis getrokken nadat ex en ik uit elkaar gegaan zijn. Sinds mei een andere functie opgenomen op het werk. Maar wel 1 constante en da’s over de jaren heen: 2 fantastische dochters die het ondanks alles (incl corona de afgelopen weken) het steeds super blijven doen op school en ernaast.
Mooi jaar gehad ondanks de corona! Mijn dochter haar 1e communie. Mijn zoon die ondanks zijn zeer slechte zicht het zo goed doet op school en bij zijn wedstrijdzwemmen! 2 weekjes naar Spanje geweest. Naar Parijs! MS is stabiel gebleven.. Maar mijn hoogtepunt was wel mijn fleur de lis buikwandcorrectie en borstlift in september.. Mijn droom kwam eindelijk uit! Mijn kers op de taart na 33 kg afgevallen te zijn.. Daarna ging het mis en scheurde bijna alles stukje voor beetje open Ik kreeg een vacuümpomp op de wonden die de hel was.. Nu zijn de buikwonden eindelijk bijna dicht met een breed en dieper litteken maar de borsten lijkt geen einde aan te komen met die wonden Maar ondanks die littekens en wonden ben ik zo mega blij met mijn nieuwe buik en borsten Op naar 2022! Hopen dat de wonden dan snel dicht zijn! Dan de herstel operatie en maar hopen dat het niet weer opnieuw gaat gebeuren
Het enige positieve is dat ons dochtertje 1 jaar werd. De rest was shit. Hopelijk word 2022 een veeeeeeel beter jaar voor ons
Hoogtepunt van 2021 was toch wel vrijgezellenfeest van mijn zusje (ze had echt niks door) en de bruiloft van mijn zusje. Toen ze trouwde waren net alle regels los gelaten en mochten we gewoon heel veel met alles. Was echt weer ouderwets genieten met familie en vrienden. Afgelopen jaar zat ik ook 12.5jaar in dienst, heerlijk avondje uit met man gekregen toen. Voor komend jaar hopen wij dat we het 40 jarig huwelijk van mijn ouders kunnen vieren. We gaan in ieder geval met het hele gezin (ouders, zusje+zwager en wij) een midweek op vakantie. En verder zien we wel wat 2022 gaat brengen
2021 was het jaar waarop mijn hele bestaan overhoop werd gehaald. Het jaar waarop na 16 jaar relatie en 13,5 jaar huwelijk mijn man aangaf te willen scheiden. Het jaar waarin ik gevochten heb als een leeuw voor mijn gezin, maar dat in je eentje geen zin heeft. Een jaar wat eindigt alleen, zonder de man waar ik zo zielsveel van hou. Waarop ik in de laatste week van het jaar een huis heb gekocht in mijn eentje, waarin ik samen met de kinderen moet gaan beginnen aan een nieuw leven … Het jaar waarin ik gebroken ben. Op naar 2022, hopelijk kan ik de kracht vinden om door te gaan en weer geluk te ervaren.
2021 was een rollercoaster… Ik verloor mijn vader aan kanker na een kort ziekbed. Daardoor helaas geen herinneringen meer kunnen maken. Ook blijft het zeer doen dat hij zijn jongste kleinzoon nooit heeft ontmoet. Maar een lange lijdensweg is hem gelukkig bespaard gebleven. Mijn vriend kreeg kanker. Moest een operatie en chemotherapie ondergaan. Hij is er met geluk redelijk goed vanaf gekomen en is door keihard werken weer net zo fit als daarvoor. Het was vreselijk om hem zo ziek te zien, maar door de manier waarop hij met alles omging heb ik nog meer bewondering voor hem gekregen. Dit samen meemaken heeft me laten inzien hoe bizar gek ik op hem ben en hoe sterk we samen zijn❤️. We verhuisden naar ons nieuwe huis waar we dan echt als gezin zijn gaan samenwonen. Iets waar ik me behoorlijk druk over heb gemaakt. Of we er wel goed aan deden. Maar het had niet beter kunnen gaan. We zijn zo op ons plek hier en ik ben zo trots op hoe de jongens het doen. Ze doen het toch allemaal maar even ondanks alles wat ze al hebben moeten meemaken❤️. En natuurlijk de geboorte van Frenkie❤️. Ons cadeautje. Ik heb best even behoorlijk moeite gehad met de onverwachte zwangerschap en me zorgen gemaakt over hoe het allemaal moest met zo’n kleine erbij. Maar wat brengt dit jongetje een hoop geluk en liefde met zich mee. En hoe bijzonder dat we toch nog samen een kindje hebben mogen krijgen. Onze jongens grote broer mochten worden. Hoge pieken, diepe dalen dus. Emotioneel zeer vermoeiend. Maar we staan nog overeind. Dit jaar gemerkt hoeveel lieve mensen wij ons om heen hebben en hoe waardevol dat is. En natuurlijk hebben we elkaar. Mijn mannen waar ik mega trots en verliefd op ben❤️. Ik hoop dat 2022 voor ons een heul, heul saai jaar wordt!
Het voelt niet als een van de betere jaren door het vele thuis zitten en minder sociale contacten en vakanties en feestjes enzo door Corona. Maar het was eigenlijk al met al een fantastisch jaar voor ons. We besloten vorig jaar kerst toch nog voor een derde te gaan. En het was de maand erop al raak! Alles ging gelukkig goed en na 2 jongens hebben we nu al een prachtig meisje bij ons. Wat een cadeautje! Daarnaast heb ik een studie afgerond en mijn man een nieuwe baan aangenomen. En ik start volgende week ook in een nieuwe functie bij mijn huidige werkgever. Eigenlijk hoop ik dat 2022 een rustig jaar wordt waarin we kunnen genieten van deze rijkdom. Oh ja, en ik word tante in 2022 <3