K3 met stip op nummer 1, maar ook de dvd in de maneschijn staat hier regelmatig op. Traditionele liedjes in een hip jasje.
mijn vader heeft oude LP's van mij van vroeger (Kinderen voor kinderen / Altijd is Kortjakje ziek / 96 Kinderliedjes), omgezet naar digitaal en deze op CD gezet voor mijn zoontje. Hij wil ook nog mijn sprookjes LP's gaan omzetten. En dat is ZOOOOO leuk... allemaal jeugdsentiment... haha en ik ben zelf vrolijk aan het meezingen.
Ow gaaaaf zeg. Ook ik had idd die sprookjes platen.. En een plaat van de Ministars... net zoiets als kinderen voor kinderen.... Heb ze helaas niet meer. Mandy luister naar kleuter radio... zit bij ziggo
Hier buiten de geeikte K3 ook lekkere hippe muziek om te swingen En droomvlucht de musical is samen met de muziek foeksia toch ook altijd erg geliefd.
lievelingsliedjes dierenliedjes dikkie dik luisterverhaaltjes (favouriet) liedjes met een hoepeltje erom sesamstraat woezel en pip
ideen genoeg op dit moment is hier de favoriet kinderen voor kinderen... maar hij krijgt nu een mp3 speler en daar ben ik nu muziek aan het opzetten van alles wat
Mja hier is kinderen voor kinderen het dus helemaal niet. Hebben geloof ik de eerste 15 jaar op cd maar niets hoor
Hier natuurlijk ook K3, VOF de Kunst (jeugdsentiment), De Sprookjesboom van de efteling is ook een succes hier maar dat zijn verhaaltjes, Woezel en Pip. Oja en het allerleukste hier; de cd met liedjes van de psz; gezongen door de eigen juffen
Voorlees CD's: boektoppers, Nijntje. Klassiek: Peter en de Wolf, Tjechov, Saint Saens etc (verzamelCD met sprookjes) K 3 (vooral dochter) Lievelingsliedjes (allemaal verzamelde ouderwetse liedjes)
K3 VOF de Kunst Vertelverhaaltjes van bv winny the pooh, knabbel en babbel, assepoester etc Jip en Janneke De Kinderen voor Kinderen cd's heb ik ook wel eens meegenomen uit de bibliotheek, maar vind ze (helaas) niets aan
cd van de musical droomvlucht cd´s van sprookjeswonderland, sprookjes en liedjes muziek van kinderen voor kinderen k3 en andere liedjes van studio 100, mega mindy, kabouter plop enz