ik heb even een hele ingewikkelde vraag, maar misschien dat iemand kan helpen. een paar weken geleden was op sbs het programma: schat ik heb ons huis verbouwd. ik denk dat het de afl van 27 dec is geweest, maar ben niet helemaal zeker. het ging over een meisje dat uit huis was gaan wonen omdat het zon zooi was, en ze gingen haar slaapkamer verbouwen tot een ´hotelsfeer.´ de kamer was lichtblauw/zilverkleurig, in de eerste instantie wilde ze een ligbad in de slaapkamer maar dat ging uiteindelijk niet door. nu was ik helemaal verliefd op die kamer, en ben al even bezig met vriend uit te leggen wat ik wil in ons nieuwe huis (dat dus, die kleuren, die kamer!), maar hij begrijpt me totaal niet. weet iemand waar ik een fototje ofzo kan vinden van die kamer in dat programma? uitzending gemist lukt niet op mijn computer, daar is hij echt te langzaam voor..
Het staat ook niet op uitzending gemist, want het is van oorsprong een Engels programma. Het is niet van SBS6 zelf dus mogen ze het niet op internet zetten. Misschien kun je een mailtje naar SBS sturen?
die had ik ook gevonden, maar kan mijn laptop niet aan.. ga idd sbs maar even mailen, misschien dat die kunnen helpen
ik weet wel welke je bedoelt maar dat was ook alweer een herhaling want ik heb hem een paar maanden geleden ook al wel eens gezien. Was trouwens wel een mooie kamer geworden!