verhuizen naar andere provincie

Discussie in 'De lounge' gestart door koppel, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koppel

koppel Niet meer actief

Hallo Dames,

Mijn vriend en ik zitten erover te denken om te verhuizen van Amsterdam naar Duiven. Nu heb ik alleen jullie advies nodig, want we weten niet zo goed waar we moeten beginnen.

Mijn vriend werkt bij de overheid (bajes) en kan overplaatsing aanvragen naar Arnhem. Wel is het zo dat er maar net plek moet zijn en weten dus niet zo goed hoe lang dat zal gaan duren.

Is het verstandig eerst de overplaatsing aan te vragen en als die akkoord is dan pas een huis te zoeken, of eerst het huis kopen en dan pas de overplaatsing aanvragen.
    Wie heeft hier ervaring mee?

Ikzelf ga pas op zoek naar een andere baan zodra we het huis gekocht hebben.

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik zou eerst een overplaatsing regelen ..
    en dan de rest pas

of je man moet een hele tijd willen rijden voor zijn werk net zolang totdat de overplaatsing rond is

3. magicA

magicA Lid

12 okt 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerst overplaatsing, op het moment staan er zoveel huizen te koop, zeker waar je zelfs snel in kunt trekken...
    Huur je nu of koop je nu? anders misschien wel al uit zoeken wat met je huidige huis te doen, alvast te koop zetten of eventueel verhuren.

succes!

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nou het lijkt mij eigenlijk best logisch dat je eerst overplaatsing aanvraagd. Anders woon je straks daar en kan je op en neer naar noordholland he.

Deel Deze Pagina