'Slapende' hand/arm

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleke, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi hoi! Sinds goed een week heb ik elke keer last van 'slaap' in m'n hand en pols. De eerste keer dacht ik dat ik de hele nacht op m'n arm gelegen had, maar ik word er eigenlijk elke morgen mee wakker en heb overdag ook geregeld prikken in m'n arm en hand. Herkennen jullie dit, hoort dit bij de zwangerschap?

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lijkt wel op het carpaal tunnel syndroom, mijn man had ook steeds slapende handen s' nachts en is er uiteindelijk aan geopereerd. Bij hem deed het trouwens wel erg veel pijn ook.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Is een zwangerschaps verschijnsel. Gaat volgens mijn VK vanzelf weer over

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

jep ik heb het bij fynn gehad en bij deze ook weer zolang als je er geen last van blijft houden na de bevalling is echt niets aan de hand

5. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, hoort er jammer genoeg bij en er is eigenlijk weinig aan te doen. Na de bevalling is het vrij vlot weg

6. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Nu jullie het zeggen...inderdaad!! Ik had hier ook heel erg last van, in mijn handen en in mijn bovenbeen. Ik had het zelf eigenlijk niet gekoppeld aan mijn zwangerschap, maar heb er inderdaad weinig tot geen last meer van sinds ik ben bevallen.

7. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Idd een zwschapskwaal. Heb er de laatste weken bij mijn dochter last van gehad. Werd smorgens jammerend wakker, zo zeer deed het. Maar ze was geboren en woeps... weg!
    Wat mij hielp, het is niet heel charmant, maar goed hahaha, is snachts van die skeelerpolsbeschermers te dragen. Dan krijgen de polsen rust en zo ook die tunneltjes ;)
    Sterkte!

8. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik las inderdaad in een tijdschrift dat dit een kwaal is die erbij hoort. Toevallig, want ik heb er sinds kort ook elke nacht last van.
    Een tip die erbij stond is: Je armen dan tijdelijk buiten het bed hangen, dan stroomt het bloed weer wat naar je armen.
    het helpt bij mij goed:)

9. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Bij mij is het helaas niet weggegaan. Heb nog regelmatig dat ik 's nachts wakker wordt met slapende handen/armen. De huisarts wil me ook niet doorverwijzen helaas....

10. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Ik heb hier een aantal weekjes geleden flink last van gehad. Iedere keer als ik wakker werd leek het alsof ik op mijn arm gelegen had.
    Is vanzelf over gegaan en ik ben nog niet eens in de buurt van bevallen :D Geloof niet dat ik nu anders lig dan toen maar ben wel blij dat het over is

Deel Deze Pagina