Hallo, Ik had een phil en teds verve voor mijn dochtertje en zoontje maar deze is gestolen. De wagen was over de 1200 euro dus kan niet nog een keer zo'n groot bedrag uitgeven. Nu vraag ik me af welke wagen ik het beste nu kan kopen want mijn zoontje is 3 maanden en dochtertje 18 maanden. Iemand tips? Alvast bedankt.
Jeetje.. Gestolen..? Schandalig!!! Wij hebben een phil en teds via marktplaats gekocht. Wel een ietsje oudere (geen verve). Misschien is dat een idee? Ook hebben we een kidsit achter de mura die we van de eerste hadden. Kan wel, maar nu ons zoontje 2 is, gaat het toch ietsje beter. Het geeft soms strijd, doordat hij de vrijheid van afstappen voelt.
Wij hebben een ABC design zoom, is een stuk goedkoper dan je Phil&Teds was, maar echt een superfijne wagen!
De phil en teds op mp zijn ook best duur zag ik, we zitten momenteel best krap dus. En ik vind t ook belangrijk dat je m makkelijk kan opvouwen want die phil en teds vond ik nogal zwaar.
De draagdoek heb ik pas verkocht omdat mijn zoontje het niet fijn vond. Ik heb nog wel een draagzak alleen vind het best wel zwaar want heb ook last van me bekken. Heb nog wel een buggy ja.
Misschien een domme vraag hoor, maar heb je misschien niet een verzekering waar je aanspraak op kunt maken? Valt niet op de een of andere manier onder je inboedel weet ik wat? Mag ik vragen hoe het gebeurd is, wat schandalig zeg..!
Helemaal geen domme vraag hoor ik kon me auto alleen maar WA verzekeren omdat het een oldtimer is dus bij diefstal krijg je dan niks terug. En het valt niet onder inboedel verzekering omdat het buitenshuis is gebeurd. Die verzekeraars weten je op de een of andere manier toch wel te naaien. Misschien is het beter als ik een duo buggy koop want met 6 maanden mag me zoontje zitten toch? Dat lijkt me goedkoper en dan doe ik nu nog 3 maanden in de draagzak?
Ook bij een WA-verzekering kun je inhoud van een auto wel verzekeren hoor... Maar wel enorm balen dat je verzekering niets uitkeert. Ik heb een Topmark Toppi 2 en ben er heel tevreden mee.