is hij nou echt zo groot?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Caruli, 7 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Ja klopt, misschien is dit z'n serieuze gezicht ;)

2. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Niks te dik hoor, gewoon een lekker ventje!
    Bas was met vier maanden 7230 gram en 69 cm. Zelfde gewicht dus als Mitchell, alleen ietsje langer, maar net als jouw zoontje goed in verhouding. Hooguit wat lang voor zijn leeftijd!

En dat is nog steeds zo: meneer weegt nu 13 kg en is ongeveer 87 cm lang. Niks mis mee volgens mijn cb, juist alleen maar complimenten dat ie er zo goed uitziet en prima volgens zijn eigen lijntje (buiten de lengtecurve) groeit :D

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    super reacties meiden :D
    dus jullie vinden het ook wel meevallen
    tja van je eigen kind zie je het zelf niet zo, vind ik dan hoor ;)
    ik merk alleen wel dat hij maat 62 niet lang aan heeft hihi
    het is ook idd meer de familie enzo die het vinden hoor
    en geregeld ook wel vreemden die dan in de wagen kijken en dan zeggen: zoooo wat is hij groooot :$
    ach ja ik moet me er idd maar niks meer van aan gaan trekken
    ben allang blij dat ik hem heb ;)

4. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    mijn ventje is met 3 mndn 62 cm en 6550 gram, ook geen ukje dus maar prima in verhouding. Ik vind mitchel ook niet dik hoor gewoon een heerlijk "hollands welvaren!" net als mijn binkie!

ps leuke pyama, heb ik ook voor BO!

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    stoer he, is draakje van de prenatal :D
    vind dat spul helemaal geweldig hihi
    ook dat dekbed, zal leuk zijn als het straks gewoon helemaal op zijn bedje kan, kun je het tenminste zien :D

6. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    hihi ja ik vind hem ook erg leuk, hem ook de baddoeken enzo hihi maar dat pyamatje is heir echt favoriet!

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Kylian is toen ook door de maten heen gevlogen. Hij begon al meteen met maat 56 (dus de kleding in maat 50 heeft hij nooit aangehad) en zat met 4 weken al in maat 62 en 3 weken later al in 68.
    En met 4 maanden had hij al maat 74 qua bovenkleding aan.

Kinley is nu 7 maanden en zit net in maat 74, kun je voorstellen dat wij haar lief en klein vinden :D:D

Net zo als afgelopen zaterdag, vond ook een bekende nodig op te merken dat je wel kon zien dat Kinley niet genoeg eten kreeg.
    OOooh dan plof ik bijna he, helemaal omdat ze eigenlijk minder eet dan ze mag hebben.
    1 boterham krijgt ze niet op meestal blijft het bij een halve met 180 melk (gewoon een beker dus)
    Warm eten ze stopt altijd bij ongeveer 3/4 potje dus de 200 gram die ze mag hebben + het toetje haalt ze al niet.
    Maar ze doet het er goed op dus ze zal wel niet meer nodig hebben.

Groetjes Aanita

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ach, het is ook nooit goed he....
    Ik vind hem groot maar ben onze eigen uk gewend. Hij ziet er toch prima en gezond uit? Dat is het belangrijkste hoor!
    Charlotte is nu 14 maanden en weegt 8470gr en is 75cm. Een heel tengere uk dus, en daar hoor ik ook elke week over: ow, krijgt ze wel te eten of 'geef haar eens wat te eten', wat is ze klein he, wat is ze iel, smal, ga zo maar door. Helemaal gestoord zou ik ervan worden als ik het me zou aantrekken, maar dat doe ik niet meer. Ze eet wat ze op kan, en dat is gewoon niet veel, ongeveer de helft van wat andere kinderen eten, so be it.

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Nee hoor hij is helemaal niet zo groot, nou ja mischien lang maar dik niet hoor ! Mooi knulletje heb je, en wat kijkt hij wijs op de foto.
    Mijn dochtertje was met 4 maanden 63 cm en 7270 gram. Een flinkerd dus. Terwijl mijn zoontje nu 3 1/2 maand is en ongeveer 5,5 kg weegt.

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hey,

Ik vind het niet groot...maar ja mijn meisje was met 18 weken ook al 66cm en 7270 gram....ze groeit gewoon hard.

Nu met 2 jaar ook 93 cm en 15500 gram....hihi

het is maar net hoe je het bekijkt...ben je een groot kindje gewend dan lijkt hij normaal...ben je een ienemiene klein poppetje gewend.....dan lijkt hij een reus hahaha.

Komt helemaal goed..met 4 jaar zijn ze allemaal bijna even groot!!

11. namya

namya Niet meer actief

heb even het groene boekje erbij gepakt,

mijn zoontje was bij 3,5 maand: 6575 kg en 60 cm

dit was volgens het cb een normale lengte en gewicht voor zijn leeftijd.

je zoontje zit daar wel iets boven, maar dat maakt toch niet uit!!!! mijn neefje is anderhalf en draagt nu 92 hetzelfde als wat mijn zoontje van 3 draagt...dus who cares!

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hey Caruli :)

Hier nog zo'n 'grote' jongen! We zijn gister net naar het cb geweest en hij is nu 64 cm lang en weegt 6890 gram. Een flinke gezonde jongen dus!! Ik ben superblij met hem, groot of klein! :)
    Alleen wel jammer dat hij zo snel uit de maten groeit, maar dan kan ik ook weer snel te shoppen denk ik dan maar :D

Hier een foto van onze vent!

13. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Mijn zoontje was met 4 maande 8500 gr en 66 cm..
    En daar zie je nu niets meer van!

14. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Hij is gewoon zoals hij is! Wat wou je er aan veranderen dan? Niets! Hij is gewoon een gezonde knul.

Trek je niets aan van andere moeders, of mensen in het algemeen, want ze hebben toch altijd commentaar. Ik snap echt niet waarom, maar blijkbaar denken veel moeders dat ze het zelf altijd beter doen en hun kind het toonbeeld is van het gemiddelde. Gelukkig is dat niet zo, het zou wat zijn als iedereen op elkaar lijkt. :D

Deel Deze Pagina