Hallo allemaal, Onze dochter word de laatste 2 weken ongeveer s' nachts om de 1a 2 uur wakker en huilt het is maar voor een halve minuut ongeveer en dan is ze weer stil en slaapt verder, soms blijft ze huilen en maak ik een flesje en slaapt ze dan weer verder. Het is echt wel iets van 4x per nacht en ik word er natuurlijk wakker van. Zou ze dromen? Of pijn hebben? Ze krijgt trouwens boven wel 4 tandjes tegelijk maar de puntjes zijn er al door. Warm of koud kan het niet echt zijn heb al warmer aangekleed geprobeerd of kouder en dat maakt geen verschil. Wie komt dit bekend voor? Heb al op google gezocht maar kom niks tegen.. overdag heeft ze nergens last van trouwens.
Misschien een sprongetje? Dromen kan heel goed, als ze ook nog vrij snel inslaapt... bij een sprongetje is een nachtvoeding wel normaal.
Yep! Hier heeft ze het ook. Was ook zo een beetje rond die tijd. Geloof dat ze tussen de 33e en 37e week na de uitgerekende datum in een sprong zitten waarin ze ook gaan dromen. Sinds dien slaapt Femke een stuk onrustiger. Tandjes kunnen natuurlijk ook niet echt meewerken . Wij besteden er niet te veel aandacht aan en laten haar dat minuutje huilen. Duurt het langer, gaan we er natuurlijk wel naar toe of als je hoort dat het geen slaaphuil meer is.
Bedankt voor jullie snelle reactie, jaa sprongetje zou kunnen maar dat denk ik elke week al haha.. tandjes zou ook kunnen. Is het wat om een keer een paracetamol te proberen? Dan weet ik of het pijn is of geef je die liever niet zomaar?
Gewoon een keer proberen, kan echt geen kwaad. Maaaaar, hier ervaring met tandjes met de een na oudste dat paracetamol geen zak uitmaakte. Niets hielp trouwens. Dus als de onrust blijft wil dat niet zeggen dat ze geen last heeft.
Hier had mijn zoontje het toen ook. Ze maken veel mee en dromen dan. Maar kan ook door tandjes zijn....even aandacht van mama of papa
Hier sinds de tandjes doorkomen geen enkele nacht meer doorgeslapen.... Standaard 3-4 keer per nacht wakker, even huilen, soms een aai nodig maar soms zelf weer in slaap vallen. Apart he, wat zou er dan aan de hand zijn? Het rottige is dat je zelf vaak nog ligt te luisteren, en het weer een half uur duurt voordat je slaapt... en dat enkele keren per nacht, hopelijk is het idd echt een fase!