Gewoon voor oriëntatie. Wij hebben pas half sept vakantie dus ik hoop dan misschien wel ergens in Nederland heen te kunnen en wil dan best wat meer uitgeven voor luxe. Ik hoor en lees veel dat het een fijn en mooi park is. Maar ik lees ook dat het zwembad of voor hele kleine kinderen is of voor grotere. Is er genoeg te glijden voor dochter van 4.5 dan ? Ze is best een durfal en een simpele glijbaan volstaat niet. Wildwaterbaan enzo vind ze geweldig.
Ik kan het helaas niet zeggen voor een kind in de leeftijd van jouw dochter. Mijn zoons vonden het met 8 en 10 jaar echt fantastisch. Zo geweldig dat ze dit jaar weer twee keer gaan (met mij en met hun vader). Had wel voor een belangrijk deel te maken met de glijbanen in het zwembad.
Er is een wildwaterbaan daar dus je dochter heeft geluk verder is er in het zwembad voor haar leeftijd weinig spannends denk ik. Het park zelf is zeker de moeite waard! Wij zijn er geweest op huwelijksreis en we vonden het er heerlijk.
Ik weet niet of je dochter gebruik mag maken van de glijbanen, ik meen dat het vanaf 8 jaar was. Verder is er niet zoveel in het zwembad, ja een peuter gedeelte en een gewoon bad. Wel zijn de huisjes heerlijk ruim, en de activiteiten waren super geregeld toen wij er waren (maar dat was nog voor de komst van alle glijbanen.) Voor ons was het prima, maar ik weet niet of jij (jouw dochter) daar krijgt wat jullie zoeken.
@GossipGirlxoxo en ik hebben aandelen! Het is fantastisch! FANTASTISCH! Je kunt een hele dag de leukste knutsels maken, er is een Jump paradijs, een super leuk zwembad met vele glijbanen en een wildwaterbaan, heerlijke restaurantjes, mooie omgeving om te fietsen en wandelen, een speelvijver met klimrekken, voetbaltoernooitjes, ETC ETC ETC Elke cent waard!
Je kunt ook lekkers halen in het zwembad, dat miste ik laatst zo op een ander park Ff chillen met een kopje koffie terwijl de heksen los gaan in het zwembad. Er liggen ook altijd rubber matten en piepschuim vlotten om mee te spelen.
Met een peuter van twee in een week vol regen in januari vond ik het geen aanrader. De glijbanen zijn voor oudere kinderen echt heel gaaf denk ik. Peuterbad is prima hoor. De huisjes vond ik tegenvallen. Best klein, met z’n tweeën (en een peuter) in een zes persoonshuisje (en even de schoonouders op bezoek) was nou niet echt riant te noemen. Geen smart tv met netflix, alleen npo 1,2,3. Wij gaan niet terug voorlopig.
Er is ook peutergym en peuterdans bijv. Een klein gedeelte in de binnenspeeltuin is zelfs speciaal voor hun.
Je mee eens, het is er heeeeerlijk! Wij hebben voor kerst weer geboekt, hoop dat alles dan weer redelijk "normaal" is.
Het is fantastisch!!!! wij zijn er nu 4 keer geweest. kindjes nu inmiddels 7 en 4 maar alle leeftijden daar dus geweest. Er geen ander park met zoveel goede faciliteiten, eindelijk op een vakantiepark onwijs goed eten. annimatie is geweldig. Techniek academie is top, kookacademie, binnenspoeeltuin, wildwaterbaan, een echt schoon zwembad, bouncen op trampoline gedeelte, echt super veel te doen. Dit vinden wij echt een vakantiepark wat ook een luxe is voor ouders en niet alleen een walhalla voor kinderen, het is beide, wat wil je nog meer. zeker doen!! je bent wel verpest daarna en wil niet anders meer hahaha
.....het is daarna ALTIJD....Ow op Saksen hebben ze dat wel! Op Saksen had je zo’n lekkerrrr restaurant wel hè! Op Saksen hadden ze wel warme appeltaart! Op Saksen hadden ze zo’n heerlijke kachel die je op kon stoken! Etc etc Verpest voor het leven XD
Normaal wel, maar nu met covid wachten ze het af denk ik. Het hoogseizoen kan ik geen echte aanbiedingen voor vinden. Buiten het seizoen is het beter te doen.
700 voor een weekendje vind ik best prijzig Maar daar zullen ze faciliteiten ook wel naar zijn natuurlijk
Ze vroeg naar een luxe park Het is zeker duur, voor 10 nachten hoogseizoen zag ik zelfs 3500 euro. Toch had ik bijna geboekt
Zeker de moeite waard! Voor ons geen ander vakantiepark meer voor weekje of weekend weg. In drukke periodes is het wel raadzaam om restaurants vooraf te reserveren.
Leuk jullie enthousiaste reacties! Alles lijkt mij wel de moeite waard alleen het zwembad blijft toch een twijfel ding. Wij houden van zwemmen met leuke bijhorende glijbanen voor ons 3en. En fijn dat het restaurant goed is! dat valt soms zo tegen in landal of CP.
Als je echt van zwemmen en glijbanen houd, zit je het beste in een CP. We zijn vorig jaar naar Le lac d’ailette ofzoiets geweest. Stik leuk zwembad erbij....maar de rest hè....zoekt braak smiley...Ik heb de helft van mijn geld terug gehad, een diner en drank, zo shit was het voor de rest.Mss heeft hier iemand een fatsoenlijke CP tip?