Is hof van Saksen echt de moeite waard?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Deedee91, 20 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Wij hebben wel kennissen die voor een dubbeltje op de eerste rij moeten zitten en die hadden een “oud” huisje op Saksen. Die zaten in zo’n privé bungalow uit de prehistorie. Die liggen aan 1 kant van het park, compleet verscholen achter bomen en ander spul. Het is dat we met de hond altijd zo’n eind wandelen, anders hadden we dat niet eens gezien. Mss dat mensen dat bedoelen hier? Maar dan huur je via wat anders als Landal een huisje op Saksen. Wij hebben zelf altijd de “eenvoudigste” versie op Saksen en in al die keren nog nooit een slecht of vies huisje gehad.

En ik ben toch echt heel eerlijk :)

2. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    De vaatwasser in een duur CP huisje....en dan heb ik maar geen foto’s gemaakt van de rest van het aftandse huisje....

Bijgevoegde bestanden:

3. Marknes

Marknes Actief lid

1 aug 2012
    240
    75
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee hoor daar zaten wij toch echt niet, gewoon via hof van Saksen geboekt, gewoon op het park niet verscholen oid. Maar he, dit is geen wedstrijd toch? Een ieder moet kiezen en doen waar hij of zij zich goed bij voelt en voor ons is dat niet het Hof van Saksen, dat was eens maar nooit weer. En dan ben ik heel heel eerlijk

Deel Deze Pagina