Hi allemaal, Ivm een nieuwbouwhuis willen wij pas as. Lente stoppen met de pil en proberen een tweede kindje te krijgen. Echter, ik heb het vermoeden dat ik nu wel eens 'per ongeluk' zwanger zou kunnen zijn, ik ben vorige maand drie keer de pil vergeten, wel wisselend over de verschillende weken. Maar we hebben niet echt vaak gemeenschap gehad, misschien 1 of 2 keer omdat mijn vriend veel in het buitenland is geweest voor werk. De reden dat ik twijfel over een zwangerschap: menstruatie was wat laat en minimaal (wel rood) en ik voel me nu 'anders', dwz, ik heb echt veeeel witte afscheiding met klontjes en slierten (sorry) en totaal geen hongergevoel, alleen zin in vet eten (had ik ook in 1e weken vorige zwangerschap). Al het andere staat me tegen en smaakt me niet. Daarnaast gevoelige borsten en een erg rommelende buik maar dat kunnen ook mijn darmen zijn, al heb ik geen diarree ofzo. Ik heb er nu net weer een pilweek (geen vergeten) opzitten. Zit het in mijn hoofd of zal ik toch een testje wagen? Heeft dat uberhaupt zin nu?
De kans lijkt mij extreem klein. Volgens de nieuwe richtlijnen mag je best wat pillen vergeten en je hebt ook erg weinig seks gehad; dan moet t net weer toevallig op een dag geweest zijn dat het tóch niet goed gegaan is met de pil. Daarnaast ben je gewoon ongesteld geworden in de stopweek. Maar ik zou voor je eigen gemoedsrust een testje wagen, dan heb je voor jezelf duidelijkheid
Ja daar zat ik dus ook aan te denken. Toen we probeerden zwanger te raken lukte dat ook alleen toen ik echt op de eisprong ging letten, dus met zo weinig seks én de pil... maar waar zouden deze symptomen vandaan komen, met name die afscheiding? Hmm..