Zwangerschapstesten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lieke, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    Hallo meiden even een topic over zwangerschapstesten.

    ik zie hem nog nergens staan mocht het zo zijn sorry hiervoor.

    ik ben nu 2 dagen overtijd , maar mijn test zegt nee.
    HET KAN NATUURLIJK ZIJN DAT IK NIET ZWANGER BEN EN DAAR GA IK IN EERSTE INSTANTIE MAAR VAN UIT DAT IK NOG ONGESTELD GA WORDEN.

    hebben meerderen hier ervaring mee dat in eerste instantie een test nee zegt maar dat je later wel zwanger blijkt te zijn.


    hoeverre is een test echt betrouwbaar vanaf de eerste NOD dag?

    mijn cyclus uitgaande van 28 dagen zegt dat ik nu 2 dagen overtijd ben.
    misschien heb ik te vroeg getest
    misschien heb ik wel geen cyclus van 28 dagen op dit moment .

    ik weet het nog niet namelijk omdat ik nu voor het eerst ongesteld moet worden na het stoppen van de pil.

    HIER ONDER MIJN CYCLUS Wat is je vruchtbare periode

    Laatste menstruatie: 15 augustus 2005
    Cyclusduur: 28

    Meest vruchtbare dag: 28 augustus 2005
    Eisprong dag: 29 augustus 2005
    Innesteldag: 3 september 2005

    Positieve bloedtest mogelijk 8 september 2005
    Positieve thuistest mogelijk 12 september 2005


    Alle data zijn alleen indicatief, voor meer informatie kan je het beste je huisarts raadplegen
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Als dit de eerste ronde na de pil is zou ik er nog niet van uitgaan dat je na 28 dagen ongesteld word. Ik was 8 dagen "overtijd" je lichaam moet alles weer zelf gaan doen.

    De test is op je nod al 99% betrouwbaar. Maar de ene vrouw maakt meer HCG aan dan de ander. mijn zus teste voor NOD al positief maar ik ken ook iemand die met een maand overtijd pas positief teste.

    Het is een goed idee, dat je er nu vanuit gaat dat je nog ongi moet worden. Kan je nooit teleurgesteld zijn en alleen maar heel blij mocht je wel zwanger zijn!

    succes met wachten
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    ja ik wens je ook veel succes met het wachten!

    Goede instelling hoor, er eerst vanuit gaan dat het niet zo is!
    Teleurstelling is erg vervelend en als je jezelf daar voor kunt beschermen : altijd doen!!!

    succes de komende tijd!

    groetjes
     
  4. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    En toch blijft het mega spannend allemaal.
    jarenlang heb ik namelijk gedacht dat het geluk huisje boompje beestje niet voor mij weggelegt zal zijn.
    ieder in mijn omgeving kreeg vriendjes , raakten zwanger enz enz.

    mijn wens mijn allergrootste wens was om dit ook te mogen meemaken.......... en nu ... nu sta ik ook voor dit grote moment mijn wens mag en kan gaan uitkomen. het stoppen met de pil was al zo geweldig . Misschien ben ik nu nog even te veel bezig met mijn cyclus maar aan de andere kant ben ik ook nuchter er onder. en komen de duivels zoals jullie het noemen vanzelf..

    hahahaah een lichtpuntje in het verhaal is als ze op tijd gekomen waren had ik in een cyclusplanner uitgerekend dat ik juist op een van mijn vruchtbaarste dagen in het vliegtuig zal zitten om op vakantie te gaan. en de eerste 2 dagen zal onze kamer gedeeld worden DUSSSSSSSS KLUSSEN WAS NIET EENS MOGELIJK IN MIJN VOLGENDE CYCLUS OP HET BELANGRIJKE MOMENT.

    nu wordt dat moment met de dag uitgesteld en dat geeft ook weer een goed gevoel dat ik kan klussen straks op het momento supreme haha.
     
  5. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Hihi afwachten maar!!!
     
  6. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    Goed Deze test had toch gelijk ben gisteren avond laat ongesteld geworden.
    Ik ga vrolijk op naar een nieuwe ronde.
    Het was te snel om waar te zijn.
    Lieke.
     
  7. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    He jammer, maar inderdaad: het was te mooi om waar te zijn. Veel sterkte met de ongi en veel succes met de volgende ronde!

    Groetjes, Wendy
     
  8. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    He Lieke!!

    Jammer meid. Tis ook allemaal zo spannend he, ik zit ook in ronde 1 en moet nu maar afwachten op mn NOD. Duurt a/d ene kant lang, maar a/d andere kant dit is maar ronde 1. Maar ja het liefst willen we allemaal zo snel mogelijk zwanger worden. Natuur doet zn werk! Succes met de volgende ronde!! groetjes Miekie.
     
  9. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    Inderdaad Miekie het is allemaal zo spannend. vooral de eerste ronde nu ik eenmaal ong geworden ben is het allemaal weer wat rustiger wie weet hoe spannend het allemaal weer gaat worden aan het einde van de cycus Ja die laatste week duurde zo vreselijk lang was gewoon niet meer normaal. jij ook succes ik zie dat je al over 11 dagen mag en kan gaan testen superspannend hoor een eerste test doen.. mijn hart bonkte en bonkte en ik durfde haast niet te kijken whahahha...

    hoop je nog te horen hier .. vind het wel leuk om iemand te kennen die ook in de eerste ronde zit. ...
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Daar zijn er wel meer van denk ik hihi ;)
     

Deel Deze Pagina