altijd licht 2e streepje op ovu testen..?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sannehai, Jan 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hallo dames

dit is mijn 2e ronde met ovu testen, vorrige ronde was ik zwanger geraakt maar dat is al weer vroeg mis gegaan helaas.

nu dus weer bezig met tempen en ovu testen. ik d8 pas van goh laat ik eens een ovu testje doen gwoon voor de grap, en zag dat ik een 2estreepje had staan.

dus ik hoopte op een vroeg eitje en heb gister en vandag ook weergetest..

maa die streepjes die er staan, worden niet duidelijker... dus dan lijkt het me toch geen aankomen eitje..

dus ik d8 zou het kunnen dat ik altijd een licht 2e lijntje daar heb staan? want ik weet wel gelijk na mn eitje vorrige ronde, had ik ook nog steeds een licht streepje staan, en dat bleef er ook heel de tijd staan, maarja dat kon ook misschien weer komen omdat ik hgc in mn urine had zitten natuurlijk..

maarja nu vind ik het dus moeilijk om te kijken wanneer moet ik dan weer met die ovu testen verder, en wanneer moet ik wel denken van ik moet nu elke dag gaan testen want mn eitje komt er aan..

is nogal moeilijk als er dus misschien altijd een 2e lijntje staat....

Iemand een idee? ik denk dat ik nu maar ff niet meer test en dan op dag 20 weer begin ofso...? goed idee of toch door blijven testen?

groetjesss en alvast bedankt!

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Je hebt altijd LH in je plas zitten.
    Maar pas als je ei er aan komt, knalt de streep van je test af. Hij moet dus minstens even donker zijn als de controlestreep of nog donkerder.
    Zie mijn album voor voorbeelden.

3. Jutte

Jutte Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    2,186
    0
    0
    Ik had ook altijd een licht 2e streepje en alleen met de ovulatie in aantoch een dikke streep die even duidelijk is als de controlestreep.

Als het goed is staat dat ook in de bijsluiter van de testen. Dat het pas positief is als je gelijk zichtbare streepjes hebt. Veel vrouwen hebben standaard LH in hun lijf, de een meer dan de ander en daardoor kan je dus altijd een licht 2e streepje hebben..

Of je moet doortesten of niet, tja dat is een beetje afhankelijk van de onregelmatigheid van je cyclus... zo te zien was het wel steeds korter aan het worden, dus ik zou toch voor de zekerheid doortesten, maar ja, dat weet jij zelf denk ik het beste!

4. Sannehai

hey dames thnxv oor jullie antwoorden

ik weet dat hij ook wel even donker moet zijn als de controle streep voordat hij positief is, ik weet ook dat deze testen niet positief zijn, maar ik vroeg met gewoon af,

moet ik door testen ja of nee, want ja mn cyclussen werden wel korter maarja, afgelope maand vroege mk gehad, dus weet ik hlemaal niet wat ze gaan doen,

maar omdat dat 2e streepje er staat d8 ik eerst van goh wie weet vroeg eitje, maarja hij word nog niet duidelijkere dus weet ik niet goed wel of niet door testen...

maar ik kijk wel even wat ik doe :) kdenk dat ik op dag 20 wel weer ga testen..

als ik me in kan houden ;) haha kben veelste nieuwschierig, en wil mn eitje natuurlijk ook niet missen eigenlijk.

nou in iedergeval bedankt!

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik heb het idee dat we soms juist erg onzeker worden van de testen.
    Terwijl het ons meer houvast zou moeten geven.

6. Sannehai

ja! ik snap wat je bedoelt... achja ik temp gelukkig ook nog dus ik kom er heus wel achter wanneer mn eitje is gweest, en als ik mn eitje heb krijg ik heus wel een dikke posi ovu test want dat had ik vorrige x ook. .maarja of ik nu een vroeg eitje ga krijgen door deze teste..

dat is niet duidelijk! afwachten dus alsnog maar weer!

7. Stier11

Stier11 Bekend lid

May 26, 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Bij bleef de test vaag, vind ik.
    Het tweede streepje werd in ieder geval niet net zo duidelijk, of duidelijker dan de controlestreep...
    Kijk maar in mijn album.
    Deze maand heb ik trouwens niet meer getest, werd er heel onzekker van....

8. Sannehai

ik vind die van jou bij 24 november toch best duidlijk hoor :)

en ik heb ook al eerder wel een hele duidelijke ovu test gehad, vorrige maand.

maarja we zullen het wel zien..

9. Frapsje

Frapsje Lid

Jan 14, 2009
    14
    0
    0
    Afgelopen cyclus heb ik tot vervelends toe getest (ik heb een onregelmatige en lange cyclus), steeds kreeg ik een licht streepje waarvan ik dacht dat het 'het begin' zou kunnen betekenen, dus toch maar weer testen de volgende dag. Geen resultaat. Ik stopte toen ik dacht dat de testen niet goed werkten bij mij. Op het moment dat ik dacht dat ik ongi moest worden of misschien zelfs wel zwanger zou zijn merkte ik ineens bij mezelf doorzichtig slijm, ik had zere borsten en rug, maar mijn temp was nog steeds laag... 1 + 1 = 2, dus nogmaals testen en toen was het wel duidelijk!

Ik probeer vanaf nu zelf meer op mijn lichaam te letten en probeer de test en temp als een soort bevestiging te zien van wat ik steeds beter herken in mijn lichaam.

En nu wachten.... [-o<

10. Sannehai

haha ja;) ik duim voor je..

ik heb vorrige ronde helemaal geen vruchtbaar slijm gehad, die ronde daarvoor weer wel..

ik hoop dat ik het deze ronde ook wel weer krijg.. dat verduidelijkt de boel toch wat meer;)

groetjess

Share This Page