Hallo meiden. Sinds half februari ben ik gestopt met de pil. Eigenlijk merkte ik niet zoveel maar vandaag merkte ik dat rekbare/ vruchtbare slijm waar iedereen over schrijft... Ik heb meteen een ovulatietest gedaan en volgens mij is die wel aardig positief, de teststreep is donkerder dan de controlestreep... wat vinden jullie? En betekent dit dat de 1e echte ronde is begonnen?? Tnx voor t meekijken! Hoop dat de foto duidelijk genoeg is.
Je zou ook zwanger kunnen zijn. Deze testjes zijn ook positief als je zwanger bent. Omdat je net gestopt bent met de pil weet je niet hoe lang je cyclus is. Dit kan ook meteen een korte zijn. Wie weet!
Duidelijk positief! Veel plezier! Ps: ik deed altijd de ovu testen van clearbleu met smiley. Kan nooit geen misverstand over bestaan, weet je zeker of die posi is of niet.
Bedankt allemaal voor t meekijken. Ben heel benieuwd wat t op gaat leveren, haha. En voor de zekerheid zal ik deze week ook even een zwangerschapstestje doen
Bij mij waren die pas ruim na nod posi in mn zwangerschap hoor. Ik denk gewoon dat je ei eraan komt. 24-48 uur na je LH piek springt ie, dus ik zou vandaag en morgen veel plezier gaan hebben
Als de test positief is, weet je dan ook zeker dat je ei eraan komt of hoeft dat niet perse? Ik heb wel een zeurende pijn links onderin m'n buik die vandaag scherper is dan gister. Zou dat van m'n (komende) eisprong kunnen zijn??
Het zegt niet dat je eitje ook daadwerkelijk is gesprongen. Als dat gevoel in je onderbuik vandaag of morgen opeens weg is, is je eitje waarschijnlijk gesprongen. Veel plezier vanavond
ja 38 euro voor 20 stuks op internet maar je zou naast een dipstick als die zo knaller heb een CB smiley er tegen aan kunnen gooien voor zekerheid scheelt ook een hoop in de kosten
Nee sommige vrouwen hebben wel een LH piek maar dan springt het ei niet, maar dat komt volgens mij niet heel vaak voor. Dat gevoel in je onderbuik betekend dat ie bijna gaat springen, ik dacht altijd aan een katapult als ik dat voelde haha. En idd als dat 'strakke'gevoel weg is, is ie gesprongen waarschijnlijk, dán ben je het meest vruchtbaar
Net toch ook maar een keer een CB Digital testje gedaan en deze gaf ook positief aan (een smiley) kan dat? Dat ik gisteravond op zo'n test stripje al positief testte en de volgende dag ook nog op de cb Digital?? (test stripje geeft ook nogsteeds positief) Maar wanneer springt m'n eitje dan?? Tnx alvast voor de antwoorden
Ja dat kan, ik had meestal 2 dagen positieve testen. Je lh piek kan even duren.. Je ei springt alleen 24-48 uur na het begin, dus na de 1e pisi. Zolang ie nog posi is, is ie in ieder geval niet gesprongen volgens mij