Mijn vriendinnen vinden het leuk dat ik zwanger ben.. maar interesse in mijn zwangerschap of de baby, of een cadeautje.. hebben ze (nog) niet getoond.. Dat doet wel pijn..
wat ik vooral merk is dat mensen om mij heen die net oma zijn geworden, of zelf net een kleintje hebben of zwanger zijn, wel veel interesse tonen, en dat mensen wie gewoon niet zoveel met kinderen hebben, er ook niet echt naar vragen... Ik heb nog geen babykamer, maar er is wel verschil in interesse van mensen, ik heb zo bijvoorbeeld al wat knuffelbeesten en kaartjes gehad, maar dat heb ik dan toch vnml. van mensen die zelf heel erg met kinderen bezig zijn, of gewoon heel erg dol op kinderen zijn.
Nee hoor, niemand is speciaal de babykamer komen kijken en toen de kleine geboren is heeft ook bijna niemand de kamer gezien. Een vriend van mij baalt juist ontzettend als hij bij anderen de babykamer moet bekijken, hij heeft daar helemaal geen zin in.
Speciaal naar het kamertje komen kijken is er hier ook niet bij. Maar als er familie komt, dan willen ze wel heel erg graag het kamertje zien. Interesse is er wel. Wij zijn ook zo'n beetje de laatste die kinderen krijgen, dus alles is weer even schattig voor de schoonzussen die ondertussen al tieners hebben.