is iedereen eerlijk hier????

Discussie in 'De lounge' gestart door pinguin, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Oeps haha dat bedoelde ik ook niet:D:D

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat dacht ik ook niet hoor :) ;)

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja ik ben best wel eerlijk wel eens te eerlijk.

Ja ik heb me kindjes ook wel eens laten wachten. Snel afdrogen en snel er naar toe. Je moet je wel afdrogen. Met laminaat natte voeten en hoepa als je dan gaat rennen lig je zelf op de grond en ligt je kind nog veel en veel langer te huilen denk ik dan maar( douche meestal als er meer mensen zijn dat scheelt deze stress situaties.) haha nu neem ik haar gelijk mee onder de douche.

Ook wel eens een tik gegeven gemopperd en geschreeuwd tegen me kids.

Ik blijf tenslotte ook maar een mens.

Maar ik doe wel mee aan die topic.s waarom omdat ik vind dat je gewoon eerlijk moet kunnen zijn en ik er soms ook wel eens tips vandaan gehaald hebt.

Dus ja hier voor 98 pc eerlijk. Denk wel dat mensen het wel eens moelijk vinden om mij te begrijpen of hoe de situatie hier in huis is qua dingen bijvoorbeeld hoe zit het nu met vriend toch een lat en toch is hij er vaak?

Maar bijvoorbeeld mijn situatie valt haast niet goed uit te leggen. :)

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
  5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb dat gevoel ook vaker. Sommige lijken wel super moeders zoals ze schrijven en dan voel ik me inderdaad weleens een slechte moeder.. Maar als ik dan de stralende lach van mijn jongens zie omdat hun moeder ook maar een mens is, niet alles kan, ze weleens laat wachten, ook weleens boos word maar bovenal met heel m'n hart van ze hou.. dan weet ik dat ze best gelukkig met me zijn :)

6. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, heel eerlijk. Ik reageer weinig in topics die problemen uitlokken. Want ja, ik denk over veel dingen anders. Maar dat zegt niet dat je in het dagelijks leven heel veel merkt aan mij, ik zie er doodnormaal uit, ben geen geitenwollensok etc. Maar toch, ik ben pro-bv, ik ben van het natuurlijk ouderschap, UP, als filosofie, kinderen gelijk aan ouders, worden dus ook behandeld zoals mijn man en ik elkaar behandelen, we straffen en belonen niet. Geen stickers dus voor ene plas op de wc. Baby's slapen bij ons op de kamer.

Toch kan ik ook prima opschieten met ouders die het anders doen. Ik kan het er niet mee eens zijn, ik accepteer het heus wel. Maar hier ben ik dus wel goudeerlijk als ik zeg dat wij onze kinderen nooit hebben laten huilen. Ze huilden heus weleens (denk aan de piek van krmapen met 6 weken) maar dan op onze borst. Huilen is niet erg, als troosten echt niet lukt, maar niet alleen.
    Ik dnek dan echt aan mezelf, ik ben 30 maar als ik verdrietig ben, en ik moet huilen, zou ik het hele erg vinden als mijn man mij zou laten huilen en het zou afdoen met: niet belangrijk, want dat bericht geef je dan m.i.

Maar nogmaals: mijn hele schoonfamilie is totaal anders, echt lijnrecht tegenover elkaar wat dat betreft en toch kan ik met ze lachen hoor. Alleen wij doen het zelf graag anders, en ja, daar ben ik gewoon open voor en eerlijk, waarom niet!

7. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh het wil trouwens niet zeggen dat ik nooit boos ben, mijn huishouden altijd pico bello is, mijn kinderen soms ook liever even achter het behang plak etc. he, ben ook maar een mens, maar ik hecht wle veel waarde aan bovenstaande :)

8. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik wel.....

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ben soms te eerlijk.

ook irl zo heb ik het sinds het eerste bezoek aan het cb alweer gevreten omdat dochterlief op haar buik slaapt vanaf dat ze een week oud was. heb het gewoon gezegd en daar hebben we nu al gezeur om omdat het niet goed is volgens hun.

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Duh! Ik denk niet dat hier iemand zal reageren met "Nee ik ben nooit eerlijk." ;)

11. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik schrijf altijd eerlijk hoe het er op dat moment aan toe gaat. Vraag me het een paar maand later en het kan veranderd zijn of niet.
    Baby laten huilen, hangt ervan af. Is het huilen omdat hij niet wil slapen of is het huilen van de pijn, of dat hij een fles wil...
    Als ik onder de douche sta dan zal ik dat wel afmaken alleen op een sneller tempo dan. Is het overdag en ik zit lekker in mijn vel dan laat ik hem ook wel wat langer huilen (als het niet om een fles of pijn gaat), zit ik wat minder lekker in mijn vel en wil ik een beetje rust dan zal ik ook wel sneller gaan troosten.
    En 's nachts hangt er ook weer vanaf. Hoe vroeg moet ik opstaan? Als ik een afspraak heb ergens en ik moet er echt uit dan zal ik ook weer sneller gaan troosten zodat ik nog wat slaap krijg. Moet ik er niet echt uit dan zal ik weer wat langer wachten en overdag wel ergens nog een uurtje of 2 meepikken.

Handen wassen hangt er ook weer vanaf. Als ik rompers en hydrofielen ga uitspoelen die in de week stonden omdat er poep aanzat dan ga ik echt mijn handen niet wassen hoor. Dat doe ik dan wel als ik daarmee klaar ben.
    Zelfde als ik net nog iets in de tuin ga doen of kattenbak schoonmaken. Handen wassen kan dan wel wachten tot dat gedaan is.

Deel Deze Pagina