Wat moet ik hier nou mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik wou vanavond mijn gespreksgeschiedenis wissen, stuit ik dus op een gesprekje van mijn vriend en een meisje.

    Het gesprek zelf stelde weinig voor maar het was een msn gesprek met zijn oude emailadres.
    Toen hij nog bij zijn ouders woonde ben ik hier ook op gestuit met dat emailadres en toen heeft hij mij beloofd dat emailadres te wissen.

    niet dus !
    Toen hij net thuis kwam heb ik hem er mee geconfronteerd, en toen werd hij gelijk boos en ging naar bed.. ik vind dat ik recht heb op het wachtwoord om te kijken of hij nog meer mailtjes ofzo voor me verbergd..hij vind van niet en ik zou hem nu niet vertrouwen :confused: Vind je het gek als hij me twee jaar geleden beloofd om dat emailadres te wissen en het blijkt nog in gebruik te zijn... ik vind dat als ik dat wachtwoord niet krijg hij juist toegeeft dat hij iets verbergt.

    Snappen jullie het nog? Wat moet ik nou? Ik ga toch echt niet naast hem liggen en net doen of er niets aan de hand is.
    Heb wel het emailadres van dat meisje maar ja vind het een beetje ver gaan om haar te mailen.

    Liefs Kaatje
     
  2. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ikzelf zou ook achterdochtig worden... Vind aan de ene kant dat je hem moet vertrouwen maar aan de andere kant vind ik dat hij zichzelf verdacht maakt...hmz...moeilijk inderdaad.. Vind wel dat je recht hebt op dat wachtwoord eigenlijk..
     
  3. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik zou haar dus wel gewoon mailen hé,anders ga je dadelijk heel de nacht liggen piekeren over waar ze het over gehad zouden hebben.

    gewoon haar toevoegen en vragen wat ze met hem moet.
     
  4. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    waarom kijk je er niet met hem samen naar? of je laat hem inloggen en laat jou verder kijken (weet je nog steeds geen wachtwoord).

    Ik zou ook achterdochtig worden zo.....
     
  5. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Het waren een paar regeltjes met de standaard praat.. hoi, hoi, hoe gaat ie? goed met jou? ook goed ;)

    Als hij merkt dat ik haar gemaild heb is het helemaal bonje...

    Hij staat nu boven aan de trap en doet net of er niets aan de hand is :rolleyes:
     
  6. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik zou hem uit bed sleuren, en toch echt vragen hoe het zit.

    Wellicht vergis je je, maar als hij gelijk boos wordt en het er niet over wilt hebben zou ik ook achterdochtig zijn.

    Succes
     
  7. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.217
    1.423
    113
    Nederland
    oh, nee, niet HAAR mailen.. dat zou ik niet doen. Tegen je vriend zeggen dat je wel een uitleg verwacht.. en dan verder lekker door gaan leven totdat ie met een uitleg komt. Hij breekt vanzelf wel een keer als jij hem vriendelijk blijft negeren.
    Vooral rustig blijven, ook al word je nu achterdochtig en wantrouwend. Jij bent de koningin en hij moet maar zorgen dat ie mag blijven in je kasteel.. (bij wijze van typen).

    ps. niet leuk..... grrr... :x Dikke knuffel.
     
  8. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat zei ik ook al maar ja dat ik het wil controleren maakt voor hem al dat ik hem niet meer vertrouw.. en dan gaat hij morgen natuurlijk alles wissen en is het morgenavond "sorry van gister je mag alles wel zien hoor"

    Nou ik ga toch echt niet naast hem op bed liggen hoor.. Dan maar morgen brak op het werk
     
  9. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    het intresseerd hem echt geen reet, ik zit hier nu te huilen achter de pc en het enige dat hij ROEPT ! is

    Je maakt het zelf iedere keer zo laat voor je hoor, je kan ook op tijd naar bed! naast hem zeker :(: :rolleyes:

    Ik ga mijn brood smeren, de hond uitlaten en verder zoekt hij het maar uit. ben even klaar met hem.
     
  10. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    zou ook wel achterdochtig zijn.
    moest je echt sneaky willen doen er bestaat ergens een programma waarmee je alles wat om msn is gezegd geweest stiekem kun nalezen zonder een wachtwoord mijn man zijn tante gebruikt dit bij haar dochter heb geen idee hoe het heet maar mss als je eens googled maar das alleen als e echt sneaky wil doen
     
  11. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.217
    1.423
    113
    Nederland
    Uitleg verwachten en negeren. Je moet hem wel kunnen vertrouwen maar als hij zich zo gedraagt lukt dat natuurlijk niet.
     
  12. Niet meer actief

    Ik zou zeker niet haar mailen, dit is iets tussen jou en je vriend en daar heeft zij niks mee te maken. Maak je het jezelf alleen maar moeilijker mee.

    Ik zou toch proberen hem te vertrouwen, dat is toch het belangrijkste in je relatie. Vraag hem waarom hij die account niet verwijderd heeft en waarom hij daar over heeft gelogen. Wat hij met anderen bespreekt is zijn prive en dat heb jij maar te respecteren, even bot gezegd.
     
  13. mama1986

    mama1986 Fanatiek lid

    heb het zelfde meegemaakt goed praten met elkaar :D
     
  14. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb ik gevraagd en toen zei hij "Ik had hem verwijderd maar ging gewoon even kijken of hij het nog deed..ja tuurlijk :) als je hem 30 dagen niet gebruikt ofzo wordt hij afgesloten dus zou hij na ruim 2 jaar echt niet meer moeten bestaan...

    Wordt af en toe zo moe van mannen :evil:
     
  15. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik zou ook achterdochtig worden!
    Als je hem toch kan vertrouwen, kan hy je ook wel dat wachtwoord geven!
    en anders zou ik denk ik er proberen achter te komen!
    Als dat gesprek met dat meisje niet veel voorstelde, heeft het denk ik ook ne zoveel zin om haar te mailen..
    was dit t enige gesprek dat je gevonden hebt?
    dat zou betekenen dat ie het 1) niet meer/zelden gebruikt, of 2) de rest gewist heeft :(
    Suc6 meid!
     
  16. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    maa wat gaf hij als antwoord dan toen je zei dat hij wel het ww mocht intypen (zodat jij het niet ziet) zodat jij er verder in kunt kijken?

    Weet je trouwend zijn ww niet? Misschien kun je erachter komen via wachtwoord kwijt, als je zijn geheime vraag weet...... ;)
     
  17. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.217
    1.423
    113
    Nederland
    och, traantjes drogen, buitenlucht doet misschien wel goed. knuffeldeknuffel
     
  18. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ruim twee jaar geleden heeft hij dus ook met twee meiden zitten msn'en terwijl ik nog sliep.

    Is toen grote ruzie om geweest en nu dus weer. is het enige wat ik gevonden hebt,maar hij wist altijd alle cookies enzo als hij erop is geweest.

    En zelf achter dat wachtwoord komen is onmogelijk..heb echt al tig wachtwoorden gebruikt, maar wat het eerst was is het zo ie zo niet meer. heb alle persoonlijke dingen en cijfercombi's geprobeerd... Ga maar even de hond uitlaten en kijken wat hij straks zegt/doet als ik terug kom

    Geheime vraag = favo huisdier..heb al onze oude en nieuwe huisdieren al geprobeerd
     
  19. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Moeilijk.
    Aan de ene kant zeg ik; vertrouw hem.
    Aan de andere kant zeg ik; waar woont die meid gaan we even wat ruiten in gooien ;)
    Nee geintje.

    Het is moeilijk. Een relatie is tenslotte gebaseerd op wederzijds vertrouwen. Hij zou jou best tegenmoet mogen komen in jouw wens. ALs er echt niks is heeft hij ook niks te vrezen tenslotte.
     
  20. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    favo huisdier is miss het soort huisdier?
     

Deel Deze Pagina