is iemand zijn man hier cv monteur?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik ben net bij mijn droger en zie toevallig dat precies onder de cv ketel ( waar al die koperen leidingen zitten) een kleine natte plek op de vloerbedekking. ongeveer ter grootte van een kleine mandarijn. ik heb er verder nog niet ondergekeken of ik wat zie. want....................... stomtoevallig komt er morgen ene monteur voor onderhoud;) dus ik ga dit natuurlijk zeggen tegen deze meneer maar ben nu erg nieuwsgierig wat dit zou kunnen zijn. ik woon in ene huurhuis dus hoef me verder over kosten geen zorgen te maken maar heb eigenlijk geen zin in een grote reperatie met heel de dag een monteur over de vloer morgen;) ( snap ook wel als het moet dat het moet natuurlijk:p) heb het morgen al zo druk;)

groetjes

ps de druk daalt niet extreem snel geloof ik.

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    jaaaaaaaaaaa

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    ff vragen aan m

lekkende inlaadcombinatie

condensafvoer

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    weet niet wat voor een ketel het is maar normaal gesproken zou er ook een afvoer naar het riool moeten lopen voor de condens op te vangen.... misschien dat dat het gewoon is?? heb je mazzel dat je een huurhuis hebt... onze ketel heeft het begeven en we hebben net een nieuwe staan hier, behoorlijk prijzig zo'n ding! mijn man is heel handig (heeft ook die opleiding gedaan vroeger) en zet die er van t weekend ffe in...

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Mijn man denkt dat de condens-afvoer van de ketel verstopt zit.
    (Is service-monteur bij een woningstichting).

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

pfff wat voor ketel het is? een awb ofzo. maar welk type weet ik niet . kan ook niet gaan kijken nu want mn kleine slaapt nog niet en spookt steeds. hij is van ongveer 2004 dacht ik...

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ok!:) en is dat dan lastig te verhelpen? en hoe komt het? ben niet nieuwsgierig verder hoor?:p

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik bedoel igenlijk. hoe kan ik dit voorkomen dat ie verstopt raakt. of kan ik daar zelf niks aan doen.?

bedankt trouwens allemaal meiden en jullie mannen ook natuurlijk hahaha

9. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Wij hebben een keer een lekkende expansievat gehad, dat rode ding wat in de buurt van de ketel hangt.

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Mijn man zegt dat er in het geval van een verstopte condens-afvoer een ontstoppingsbedrijf bij moet.
    Het condens hecht zich aan de wand van de buis en dan word de buis kleiner, want het word dan een soort ketelsteen (hard.) Hij denkt dat dit erachter zit. Dan maken ze de buis open en maken ze het schoon. In sommige gevallen word de buis vervangen.

Het is natuurlijk niet zeker of dit het probleem is, maar mijn man denkt van wel na het lezen van je verhaal. Laat je nog ff weten wat het nou was morgen? Ben benieuwd of hij gelijk had...
    Succes.

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Je kunt het niet voorkomen.... Dat gebeurd gewoon... ;)

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja klopt.. herken dat ding:) maar daar is niks te zien. tis echt onder de cv en daar lopen buizen en je kan zien dat het ook op zon buis druppelt. tis trouwens sinds 6 uur vanavond niet meer ofzo geworden...

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ow gelukkig.... was al bang voor een boze monteur morgen.:) das niks voor mij zulke dingen. en man is werken natuurlijk morgen;)
    bedankt waardevol!

14. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ik zal morgen even bellen, onze druk daalde snel.
    Bijgevuld en weer....Nu heb ik het lek ontdekt gelukkig.
    Een radiator beneden lekt.
    Heb de radiator maar dicht gedraaid in de hoop dat het een beetje helpt.

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Geen dank!

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hij kwam sowieso morgen al;) heb de droger vandaag aan de kant gezet zodat ie er bij kan morgen en toen zag ik het!

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

En Plurkie? Wat was het nou? Ben benieuwd...

18. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik ben nog steeds benieuwd!;)

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    weggespoeld

20. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ow sorry hahahha

het was een lekje in een siffon ofzo??? in de cv. was zo gemaakt. meneer was met een half uur weer pleite haha

Deel Deze Pagina