steken in mijn kont

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door This is me, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hey hallo iedereen.

Ik vroeg me af of iemand dit herkent of zelf ook heeft.
    Ben nu 12 weken zwanger van onze eerste kindje.
    Nu heb ik ongeveer 3 weken last van steken in mijn linker kont.
    Eerst was het alleen waneer ik op mijn werk te hard liep maar nu wordt het steeds vaker en heviger.
    Bij opstaan,rustig lopen,omrollen als ik lig.
    Wordt er een beetje moe van durf haast niet te bewegen bang voor weer zo'n steek.

2. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ik ben geen dokter en kan van alles zijn, maar zou even in de gaten blijven houden of het niet je bekken is..... ik heb nu last van mijn bekken en dat begint ook elke keer met steken in mijn kont,.....eerst was dat vnl links of rechts, nu echt in het midden.
    Als dat zo is, dan zou ik op tijd met fysio beginnen!
    Sterkte ermee!

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

kan ook ischias zijn of gewoon een verkeerde houding, even een keer naar de fysio..gewoon bellen heb je geen bverwijzing voor nodig..

4. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    ook ik ben geen dokter maar weet nog wel dat ik dat ook had met 12 weken.. kunnen meerdere dingen zijn zoals ook gezegd je bekken. Bij mij was het beginnende zwangerschapsichsias en was bij 18 weken over

5. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Hier ook steken in mijn kont haha moest wel even laggen om je topic titel, Als mijn vriend weer eens vroeg wat er was en waarom ik zo moeilijk liep zij ik ook elke keer ik heb zo´n steek in mijn bil en moest ie altijd heel hard laggen. tot ik het met tranen in mijn ogen zij toen viel het kwartje en kreeg door dat ik het echt meende...
    Ik heb dit aan mijn gyn uitgelegt wat ik presies voelde en ze zei meteen dat ik beginnende bekkeninstabiliteit aan het ontwikkelen was. Ik ben bij de Fisio geweest en heb oefeningen mee naar huis gekregen als ik dat elke dag even doe en veel rust maar ook rustig in beweging blijf dan gaat het wel aardig.
    Ik zou inderdaad gewoon even met je huisarts over leggen of met de vk of gyn. Die weten presies wat je moet doen en wat het kan zijn.
    Succes.

6. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook al snel in de zwangerschap , ik denk week 7, (derde zwangerschap) last gekregen van mijn bil .De vorige zwangerscahp had ik ook veel last van mijn bil/been, ik kon soms haast lopen van de pijnscheuten. Ik besloot nu dus naar fysiotherapie te gaan op advies van de verloskundige. Zij constateerde een bilspier die zo erg verkrampt was dat mijn zenuw bekneld raakte. Ik ben nu twee keer geweest en nu gaat het alweer een hele tijd goed. Als ik weer last krijg ga ik onmiddelijk weer terug . Het heeft enorm geholpen.

7. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb deze klachten ook gehad, maar sinds een paar weken is het wel minder geworden, heb er nu af en toe last van.
    Zeiden toen tegen mij dat in het begin je bekken etc allemaal weker wordt en dat voel je dan.

8. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik heb dit ook!
    nu wel iets minder dan eerst, maar als ik op een bank heb gezeten die niet kker zit, kan ik mezelf erop instellen dat ik de volgende dag last heb. mijn gyn zei ook dat het beginnde bekkeninstabiliteit kon zijn of dat het allemaal nu wat opgerekt word omdat je bm hoger komt en groter wordt.
    ik heb er nu iets minder last van, maar hou het wel in de gaten.
    fysio bellen als het aanhoud.

9. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hey allemaal.

Een beetje laat maar bedankt voor jullie snelle reacties.
    Ik heb vandaag toch maar de ha gebeld kan dinsdag gelukkig terecht.
    @kappiegirl:tja wist niet wat voor titel ik deze topic moest geven:p
    dus dan maar lekker kort en krachtig:D

Deel Deze Pagina