Hey meiden! Op de valreep van oudjaarsavond toch voor de zekerheid een testje gedaan of ik vanavond wel 'n glaasje champagne zal drinken. Wat denken jullie???
Ik zie ook wat! Bij mij was ie gisteren ook ongeveer zo. Zonet weer een testje gedaan maar ik vind hem minder duidelijk dan de eerste. Maar ja lag ook pas om 04.30u in men bedje en om 07.00 alweer getest omdat ventje moest werken. Heeeeel de avond gedronken dus ik denk gewoon ni geconcentreerd genoeg .... Proficiat meid!!!
Ik heb net ook nog een keer getest maar wel met een andere test, hier was ook n streepje te zien maar wel lichter dan de test van gisteren. Test van gisteren was ook een kv 2 voor 5 test en daar lees ik een hoop goede dingen over. De andere test was een huismerk test van de supermarkt. Ga morgen weer kruidvattest halen Jij ook gefeliciteerd! Nu maar hopen dat het blijft zitten
Gefeliciteerd!! Wat een geweldig begin van het nieuwe jaar! Over een paar dagen heb je waarschijnlijk een knal test! en tuurlijk blijft het zitten! positief blijven en lekker genieten!