Ja het is raar, op foto is er meer te zien als in het echt... Zou het nu gewoon te vroeg zijn? Ff frustrerend
Het is ook wel heel vroeg toch? Ik weet niet precies hoe je moet rekenen bij een terugplaatsing. Maar ik zie wel een heel dun streepje! Hoe lang na de test nam je deze foto?
5 of 6 min na de test heb ik deze foto genomen... Ik weet dat het Mss wat vroeg is maar kon me niet bedwingen
Hoeveel dagen voor je nod zou je nu zitten? En wat voor test heb je gebruikt? Zou t eventueel door de hormoon behandelingen kunnen komen? Ik zou over 2 dagen nog eens testen ( maar wees eerlijk, wie kan zich nou beheersen na zo'n test hihi)
Ik heb zelf ook een embryo terugplaatsen gehad en je mag pas testen of spreken van een goeie uitslag als je 14 dagen na terugplaatsen test. Dan is de uitslag betrouwbaar. En je kunt dan gaan rekenen vanaf de punctie datum Hoe lang of je in verwachting bent. Blijf hoop houden want het kan wel. Ik zit zelf inmiddels op bijna 20 zwangerschap.
Helaas. Dan is de test nog niet geldig. Je test veel te vroeg! Je mag officieel pas testen 14 dagen na terugplaatsing. Dat is dan je NOD oftewel je testdatum. Deze test zegt dus helemaal niks, sorry. Heb je nog Pregnyl gebruikt? Hoop dat je op je testdatum een posi test hebt!
Klopt wat Sammie26 zegt. Daarnaast heb je waarschijnlijk ook pregnyl gespoten?? Het is echt wel heel erg vroeg ik testte pas op zijn vroegst 12 dagen na terugplaatsing positief en toen verscheen het streepje ook pas na afleestijd. Hoop natuurlijk echt dat het raak is. Zal voor je duimen!! Weet dat het zwaar zijn die wachtweken maar heb geduld, Sterkte!!
Het ligt er maar net aan hoe oud je embryo is hoor. Mijn cryo werd op dag 5 terug geplaatst en 8 dagen later heb ik positief getest. Ik zou als testdatum aanhouden de dag dat je embryo ong 14 dagen zou zijn
Ik vind het meer een indroogstreepje en het lijkt me sterk dat je 4 dagen na terugplaatsing positief kan testen? Ik ga duimen dat je over een week ofzo een mooie test hebt!