Is je cyclus anders geworden na miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door helena115, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Hi ,

ik vroeg mij het volgende af:

Normaal had ik altijd rond dag 21 mijn eisprong, dan altijd prikkelbaar, ovulatiepijn begon een week ervoor al, 5-6 dagen voor nod werden mijn borsten groot, opgeet en pijnlijk.

heb vorige maand helaas een miskraam gehad. Gelukkig kwam mijn cyclus weer op gang.
    Wat er anders is deze maand is dat ik alleen op de dag van eisprong ovulatiepijn had, heel heftig in de avond, ook veeeel eerder dan normaal op dag 17 mijn eisprong! verder voelde ik niets..dinsdag is mijn nod, mijn borsten zij normaal, voel niets, en pas vandaag wat steekjes rechtsonder, that's it.

Kan het kloppen dat je cyclus na een miskraam veranderd?

liefs HElena

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Helena, ik heb zelf een miskraam gehad in dec. Mijn cyclus was daarna gelukkig meteen weer goed precies 28 dagen. Maar je hoort heel erg vaak dat het na een miskraam veranderd of weer op gang moet komen.
    Maar misschien ben je nu wel weer zwanger? die steekjes kunnen natuurlijk ook de innesteling geweest zijn.

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Hier nog iemand waarvan de cyclus is veranderd naar miskraam.

In juli 09 een miskraam gehad en na mijn miskraam op dag 32 ongi geworden en daarna wisselde het behoorlijk.
    Voor mijn miskraam had ik altijd ei-pijn en nadat mijn eitje geweest was kreeg ik altijd pijnlijke borsten.
    Het heeft vier maand geduurt voordat mn lichaam weer de "oude" was.
    Nu sinds twee maanden voel ik mn eitje weer op dag 15 zoals voorheen en krijg ik weer die pijnlijke borsten! Nu hopen dat mn cyclus rond de 30 a 29 dagen blijft..

4. snelmama

snelmama Lid

14 feb 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    ik heb vorige maand een miskraam gehad en heb op dag 13 mijn eisprong gevoeld normaal dag 14 en ik had gister of vandaag ongesteld moeten worden maar hier nog niks!
    Wel allemaal zwangerschapssymptonen maar helaas ook 2 negatieve testen!
    Ik hou je op de hoogte, maar als ik ongesteld wordt dan klopt mijn cyclus ook niet meer!

Gr An

Deel Deze Pagina