Hallo allemaal, wat vinden jullie van mijn temperatuurkaartje? Ik was er afgelopen maand niet zo mee bezig, maar nu mijn temperatuur de laatste 2 dagen is gestegen begin ik het toch wel spannend te vinden. Als het morgen nog steeds zo hoog is, wil ik gaan testen.. Kan haast niet wachten, maar ben stiekem ook wel een beetje bang om weer teleurgesteld te worden.. we zullen zien!
Ja, dat ziet er inderdaad spannend uit. Ik ben benieuwd naar de uitslag van je test. Mijn temperatuurkaartje vertoont ook een behoorlijke stijging (zie handtekening). Afgelopen vrijdag was mijn nod, maar omdat ik vorige maand een cyclus had van 37 dagen en ik daarvoor ook pas een week na nod positief testte durf ik nog niet te testen. Ik hoop heel erg dat het deze keer (in ronde 8) raak zal zijn en blijven. Wat vind jij van mijn kaartje?
Bedankt voor jullie reactie Lauw en Liesbethje! Vind het ook super spannend. Al vaker getest, waarbij het niet zo mocht zijn, maar toen had ik mijn temperatuur niet bij gehouden. Jouw temperatuur ziet er ook goed uit Liesbethje, ik hoop voor je dat het raak is en zal blijven!
Hoi meiden, wat een spanning!! Ik hoop voor jullie dat het 2 knalroze streepjes zijn morgen en overmorgen! T ziet er iig voor beide hoopvol uit.
Heb vanmorgen een testje gedaan en ik ben zwanger!! Het is nog heel onwerkelijk allemaal, maar we zijn er heel blij mee!
Gefeliciteerd Fioontje!! Mijn temperatuur is ook weer verder gestegen dus ik heb zelf ook goede hoop. Ik laat het weten als ik heb getest.
Hoi Fioontje, vanmiddag heb ik getest (vanmorgen had ik geen tijd) en en de test was sneeuwwit.... Zucht.... Ik was wel een uur of drie niet naar het toilet geweest en in die tijd ook niets gedronken dus daar kan het niet aan liggen. Vanmorgen wel op verkeerde tijdstip temperatuur gemeten, maar was nog wel steeds hoog 37,22. Ik hoop dus nog steeds op een positieve test.
Wat shit is dat zeg! Die onzekerheid is zo vervelend. Ik hoop voor je dat jij ook gauw een positieve test zult hebben!
ow liesbethje.. je maakt het wel erg spannend.. pfff... Je temp gaat wel netjes omhoog.. dat moet eigenlijk wel een goed teken zijn... wanneer wil je weer gaan testen??
Hmm, ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ik wordt niet echt blij van die omowitte testen. Ik denk dat ik aankomende zondag weer ga testen. Hopelijk krijg ik dan wel een positieve test. Als ik naar mijn temperatuur kijk dan is er volgens mij toch echt wel een ovulatie geweest, maar goed zelfs daar begin ik nu over te twijfelen...
Hey liesbeth wat vreemd zeg dat jij nog geen positieve test hebt gekregen. Ik duim voor je dat het snel zichtbaar. Lauw, ieieieieieieieieieie ik duim voor je, meis
@ Liesbethje: Je temp is wel heel mooi omhoog.. Je moet eigenlijk wel een eisprong hebben gehad.. Maar wanneer is misschien wat onduidelijk... Op zijn laatst op CD 30 zou ik zeggen.. Dus er moet toch echt een keer een positieve test (of ongi, hoewel ik het niet hoop) aan komen.. succes morgenvroeg.. @ September: jaahhh.. Ik vind het best spannend... Maar ik moet nog echt even wachten.. heb mij ei zelf verzet, denk dat ik hem toen heb gehad... op 1 april moet ik echt meer weten.. (ongi of positief ) Maar ik denk dat ik dinsdag alweer ga testen..
@Lauw: Bij jou is het ook spannend. Hoe komt het dat jij een blauw lijn hebt? Kan je die zelf instellen? Mijn testen waren ondanks dat ze donderdag waren verzonden niet gearriveerd. We hebben een hele kleine brievenbus dus misschien is de envelop aan de buren gegeven (ook al kan ik mij bijna niet voorstellen dat twee testen niet door de brievenbus passen). Ik ga zo direct nog maar even twee nieuwe testen bestellen. Dan komen die hopelijk dinsdag aan (volgens mij wordt er bij ons op maandag nooit post bezorgd). Mijn temperatuur is nu weer naar beneden gegaan, maar nog wel boven de lijn. Ik hoop dat hij morgen niet verder daalt. Even ervanuitgaande dat mijn nod afgelopen vrijdag was (en eisprong op de 18e), heb ik op de 5e dag na nod negatief getest. Lijkt mij een slecht teken. Mocht de ovulatie op de 22e/23e zijn geweest dan heb ik 1 dag na nod negatief getest (alweer wat hoopvoller). En als mijn eisprong na die tijd is geweest rond de 30e/32e dan ben ik 100% zeker niet zwanger aangezien we het in die periode niet hebben gedaan. Dus ik hoop maar dat mijn eisprong toch eerder was.