Oh nee, wel zelf die fout aan de telefoon gemaakt dat ik vroeg of iemands moeder thuis was, want het was zo'n jonge piepstem, bleek het om een bejaarde te gaan . En verder 2 keer aan de telefoon iemand met 'mevrouw' aangesproken en dat bleken dus mannen te zijn. Wel een keer met een sollicititatie als stewardess gehad dat ze gingen vragen wat mijn ouders er van vonden, terwijl ik 20 was en al 2 jaar het huis uit was.
ghehehe, ja nou...kan ook anders..mijn moeder was met mijn broer en mij op stap...6 jaar terug) en toen zei er een wat oudere dame (denk in de 60....mijn moeder was toen net 50) Oh jongeman! (mijn broer was beetje aan het dollen en gek doen tegen mij en mijn moeder) Je moet wel lief zijn tegen je oudere zussen hoor! Als je ouder word blijven die het langste bij je! Whahaha we kwamen niet meer bij.... En vaak als ze aan de deur komen idd de vraag, is de hoofdbewoner thuis? Euhm dat ben ik hoor..... Wees er maar blij mee hahaha, beter te jong als te oud toch!
Ik moest me op mijn 33ste legitimeren toen ik bij de lidl een fles rosé mee wilde nemen. Het kassajoch was denk ik net 16...dus ik reageerde: "meen je dat nou? Ik kan verdorie je moeder wel wezen." Joch enorm rood hoofd en de andere kassiére lag onder de kassa van het lachen. Vond het wel komisch!!
Meiden geniet ervan!! Ik zou willen dat mij dat nog gevraagd zou worden. Helaas en dan ben ik 34 zucht.....
Ik heb het laatst ook een keer gehad. Ik stond met zoontje in de deuropening en meneer vroeg of mijn moeder thuis was.. Heb gezegd dat ik dan even moet bellen omdat ze ergens anders woont Hihihi..
Ik niet, maar mijn man wel. Paar jaar terug was mijn man aan het klussen aan zijn motor in onze garage. Komt een wildvreemde de oprit op en vraagt aan hem 'mag je dit wel van je ouders?' 'Uhmm vast wel'
Ik denk dat het meer zegt over degene die het vraagt als over degene aan wie het gevraagd wordt... Nee hoor... blijven jullie maar gewoon geloven dat je er extreem jong uit ziet
Heb het ook een keer gehad, met zo'n jongen van een energiemaatschappij. Vraagt ie of degene thuis is die de rekeningen betaalt, dat is mijn man en die was er niet. Vervolgens vroeg hij om mijn ouders thuis waren... Ik moest lachen en zei: o, dat weet ik niet, momentje. Ik heb toen mijn vader opgebeld en gevraagd of hij inderdaad thuis was Dat gezicht van die jongen hahaha
Hier ook vaak gehad.. Ging een keer een afspraak afbellen, en de assistente vroeg of mijn vader of moeder ook nog even konden bellen want eigenlijk mocht een kind niet afbellen heb maar even gezegd dat ik 23 was En 1 keer bij de deur.. Of mijn ouders er ook waren.. Oh vast wel maar niet hier En ik werk achter de kassa, en vorig jaar kreeg ik een hele grappige opmerking.. Een echtpaar van in de 60/70... De man vroeg of ik al voor mijn brommer aan het sparen was! Ik zei dat ik al een rijbewijs had.. Toen vroeg hij of ik de auto dan wel mee mocht van mijn ouders.. Ik zei dat ik zelf een auto had..Toen was hij stil. Geloofde me vast niet Als mensen mij schatten is het altijd 18 of 19.. Terwijl ik toch echt volgende maand 24 word.
Was een keer een een of andere verkoper doe vroeg of mijn man ook thuis was. Dus ik zeg hoezo ik kan u ook te woord staan. Ja maar ik wil toch met een man praten. Dus toen zei ik dat bij ons thuis man en vrouw gelijk zijn en dat ik capabel genoeg ben om zelf beslissingen te nemen en dat ik daar geen man voor nodig heb en dat hij zich nooit meer moet laten zien. Ook een keer dat ik het cb belde over mijn zoontje. Zegt ze wij praten alleen met de ouders over kinderen. Uhhm ik ben zijn moeder waarom denk je dat ik bel?
Ik vraag altijd gewoon is mevrouw (en dan achternaam) aanwezig.. niet iemands moeder enz. wel zo veilig. Tenzij ze zich al zelf met naam voorstellen dan is het meteen duidelijk. Moet je wel goed voor luisteren als ze opnemen. Ai dát heb ik ook eens gehad! nou was het ook zooo'n zware stem niet normaal. pff Heb wel heel vaak dat ik opneem en zeg met mevrouw (en dan achternaam) en dat mensen blijkbaar niet hebben geluisterd en vragen is mevrouw (mijn achternaam) aanwezig.. ja daar spreek je mee dat zeg ik toch net
In ieder geval een soort van compliment. Ik zou meteen terug vragen of zijn oogarts al lang op vakantie is.
Yep, hier ook gebeurd. Ben je 27, met een pasgeboren baby op je arm... en dan vragen ze naar je ouders. Dus.. Heb de man gezegd dat ik best even wilde bellen om te vragen of ze thuis waren. Dat hoefde niet.. tsja, dan hoef ik dat tijdschriften abonnement ook niet!
Wat grappig! Mij vroegen ze hoe het was om TIENERMOEDER te zijn! (Ik was toen 26) En nog in mijn werk. Ik heb een verantwoordelijke functie en dan vinden de patienten het soms HEEL vreemd om een "meisje" aan te treffen.. Ik kleed me professioneel, ben professioneel, maar zie er desondanks toch nog jong uit blijkbaar (nu bijna 33).
Mijn zus heeft trouwens ook zoiets meegemaakt maar dan andersom.. Zij ging toen ze een jaar of 15 was met mijn vader de stad in om boodschappen te halen. Toen kwamen ze daar wat schoolvriendinnen tegen. De volgende dag kreeg ze allemaal opmerkingen dat ze toch zo'n lekkere vriend had.. Euhhh, dat was dus m'n vader..